Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Om det er en trøst så har ikke jeg heller vunnet enda. Men så er jeg ikke med i så veldig mange runder heller da. Ytterst få faktisk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Det som er synd er at jeg sitter her med 10 filmer jeg vil bli kvitt, én av de blu-ray, og jeg skal flytte til Canada om en måned, etter det kan jeg ikke delta lenger. Skulle gjerne hatt en winning-spree nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis du MÅ bli kvitt dem, så kan jeg sende deg adressen min på PM Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Må være litt egoistisk å si at jeg gjerne ville hatt noe igjen for de. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Byttetråden Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis ikke afirm har startet trekning innen kl 19, trekker jeg ny vinner. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Random.org sier: 3. Gratulerer, Koffeinkanin, du vant visst likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 I smell bullshit. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Absolutt ikke. Hvis du fortsatt er med i trekningen har du vunnet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Tullball, afirm har jo ikke lagt ut en ny trekning engang. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 afirm var for treg, vi trakk på ny siden vi ikke hørte noe fra han. fyr på med ny liste KK, jeg er spent på hva du har å by på Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Åh, ikke ha for store forhåpninger, nå. Liste kommer om 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Ok, jeg skulle egentlig ikke gi bort alle disse, men, siden det er så lenge siden jeg har vunnet. Leiefilmer: (med røde "R" logoer på siden av coveret, og banner på toppen foran. Alle har norsk tekst) - The Prestige - Cinderella Man - Letters from Iwo Jima - Flags of our Fathers - Zodiac - Signs Andre tidligere leiefilmer: (ingen logo, ikke veldig tydelig at de er leiefilmer. Alle har norsk tekst) - Fracture - Blast - Silent Hill - Dead or Alive - Dude, Wheres My Car (coveret har noen stygge klistremerker) - Equilibrium - Hostel - Lords of Dogtown Kjøpefilmer: (perfekt stand, norsk tekst) - Taxi - Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby (BLU-RAY!) De fleste her gis bort ved at jeg kjøper en bedre versjon hvis dere velger den filmen, andre vil jeg bare bli kvitt. Håper noen melder seg på! EDIT: Trekning, ja. Vel, vi får se hvor mange som melder seg. Endret 8. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg