Eirik Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Legger til Aliens Children of Men Gladiator Kill Bill Borat Frihetens Regn Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 AutoReply says: Med. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Da ble jeg straks med Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Eg er med, men eg vinn nok ikkje. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Med! Endelig noen med filmer jeg kan tenke meg (og som jeg ikke har fra før). I tilfelle jeg skulle vinne: Jeg jobber fra 7 til 3, og legger meg derfor relativt tidlig. Jeg aner ikke når trekningen blir, men er det sent på kvelden, og jeg vinner, får jeg ikke muligheten for å legge ut filmer selv før jeg er på jobb i morgen tidlig. Endret 30. juni 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kudos med bra utvalg,unge mann. desverre for meg så har jeg 99% av filmene du utlyser,og har sett Borat waaay to many times så eierskap er ikke en nødvendighet. Men kudos non the less. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Denne gangen er jeg klar over at jeg melder meg på i motsetning til sist. *skriver ned notat til seg selv: jeg har meldt meg på* Lenke til kommentar
afirm Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kudos med bra utvalg,unge mann. desverre for meg så har jeg 99% av filmene du utlyser,og har sett Borat waaay to many times så eierskap er ikke en nødvendighet. Men kudos non the less. Skjønar kva du meiner. Det er når du har lyst til å delta i slike trådar at det er dumt med store filmsamlingar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Tror jeg må trekke meg fra denne. Skal på tur nå pluss at dvd-ene mine er over alle hauger pga flytting Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kudos med bra utvalg,unge mann. desverre for meg så har jeg 99% av filmene du utlyser,og har sett Borat waaay to many times så eierskap er ikke en nødvendighet. Men kudos non the less. Koss kom du fram til at Borat = 1%? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Yes, da tar vi trekning Håper det lille regelbruddet mitt ble satt pris på. Rural_Juror Magnusbe KoffeinKanin KongKake ostehøvel spetz Zarac WhiteKnight Egilanso Guttersnipe True Random Number Generator Result: 7 Zarac wins. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Endeleg, det var lenge siden sist. The 11 Commandments (forseglet) Days of Thunder Pauly Shore Is Dead She Hate Me Slaget om den forbudte by Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (forseglet) Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 2-disc Special Edition Eg trekk vinnaren på torsdag kl 20.00. Endret 1. juli 2009 av Zarac Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Eg legg til eit par filmar. Slaget om den forbudte by Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (forseglet) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 De kan få 2 disc, men då er han ikkje forseglet (eg har to; ein 1 disc- og ein 2 disc-film), eg bryr meg ikkje om ekstramaterialet uansett. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Da melder jeg meg på. Blir ikke på forumet i natt, så får ta det i morgen tidlig/formiddag om jeg skulle vinne. Regner med det er norsk/engelsk cover..? Endret 1. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Alle filmane har norske covre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg