Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Vennligst ta opp dette med han/hun på PM i stedet for å lufte det her. Personlig synes jeg det er en fin norme at man ikke melder seg på neste trekning før man har sendt den man har loddet ut.

Vanskelig når man ikke får svar på PM...

 

Syns dere sutrer. Filmen er gratis, da kan man vel tåle å vente? :tease:

Mitt innlegg var heller ikke ment som "sutring", men et spørsmål om hvor lenge en bør vente. Jeg syns 1 uke er i overkant.. Skyld gjerne på eksamen og andre ting, men da bør man kanskje ikke melde seg på.. :roll:

 

Eg er med

 

Forresten, eg synast at ein kan gi beskjed til mottakaren viss filmen blir forsinket.

:thumbup:

 

Edit: la til siste avsnitt

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er nye filmer klare for utloddning:

 

I Kina spise de hunde

 

Andrew Dice Clay - No Apologies

 

Forgotten Silver

 

The Curse of the Jade Scorpion

 

American Pie

 

Johnny Dangerously

 

Dogma

 

On The Nose

 

X-Men 2

 

Lett blanding mellom diverse..

Endret av Heffer
Lenke til kommentar
1.nirvana1

2.Wikipedersen

3.Spetz

4.KoffeinKanin

5.Zarac

6.Heffer

7.GoreGalore

8.Nopros

 

 

lar dama velge et random number og nr ble: 6 Heffer send meg pm om hvem film navn og adresse og post number :)

 

Det er ei urettferdig trekning, for menneskje kan ikkje velje tilfeldig. Dei prøver bevist å unngå ytterkantar og bestemte tal dei ikkje liker.

 

 

Eg er med på trekninga.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
1.nirvana1

2.Wikipedersen

3.Spetz

4.KoffeinKanin

5.Zarac

6.Heffer

7.GoreGalore

8.Nopros

 

 

lar dama velge et random number og nr ble: 6 Heffer send meg pm om hvem film navn og adresse og post number :)

 

Det er ei urettferdig trekning, for menneskje kan ikkje velje tilfeldig. Dei prøver bevist å unngå ytterkantar og bestemte tal dei ikkje liker.

 

 

Eg er med på trekninga.

 

Dette er faktisk sant. Statistiske undersøkelser har vist at hvis man lar mennesker velge et tilfeldig tall fra 1 til 4, så velger de aller fleste 3. Om man må velge et tall fra 1 til 10, så velger de aller fleste 7. Omtrent like lite rettferdig som terning-metoden (når man bruker 2 terninger).

 

Mener ikke at det skal foretas omtrekning, men kan jo huskes på til neste trekning for dere andre. Dette er jo tross alt en blodig seriøs trekning! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...