Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg trekt. Siden det ble 10 påmeldte kunne jeg ikke bruke terning, så det ble på gode, gamle måten - navn på lapper, krøll sammen, bland de godt oppe i noe og trekk - det ærefulle oppdraget fikk min forlovede, så evt. klager får gå til henne :p

Vinneren ble... Egilanso

Gratulerer! Send meg filmvalg, navn og adresse på PM.

Hvis jeg får PM før jeg går til sengs, så kanskje jeg kan klare å få sendt den i morgen, men det blir mest trolig på onsdag.

Endret av mjau
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jippi :D

Første gangen siden påskelunch i ungdomshuset for 2 år siden at jeg har vunnet. =)

Valgte Fargo som min film og skal se over hylla når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Så stei tjuned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Safe - Småripete, men spillbar. Uorginalt cover. (altså selvutskrevet)

Confidence - Småripete, men spillbar. Uorginalt cover. (altså selvutskrevet)

Biker Boyz - Småripete, men spillbar. Svart cover.

The Rock - Bra stand. Special Edition som tilhører "3 Disc set: Nickolas Cage", men har en 2 disk ed som jeg heller vil beholde.

The Pianist - Mangler orginalt cover.

Divorcing Jack - Åpnet plastikken utenpå, men thats it. Uspilt.

9 1/2 Ninjas - Åpnet plastikken utenpå. Uspilt.

Seven Mummies - Åpnet plastikken utenpå. Spilt ca.20 minutter og siden sett på med kvalme på coveret. Utrolig dårlig som noen få vil ha glede av.

Halloween 5 - Kjøpt brukt på QXL, derfor har den et kvinnenavn påskrevet. Ikke åpnet, så aner ikke hvordan plata ser ut.

De filmene uten cover, er filmer jeg har fått, som ikke hadde noe cover med seg.

Alle filmene er med norsk tekst.

Førstemann til mølla får kjøttsår på kølla.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
24 minutter igjen. Ser ut til at du må komme opp med noe mer interessant.

Tja, jeg synes dere har fått et relativt bra utvalg der. Tod Haynes sin "Safe" er for eksempel meget severdig - Julianne Moore gjør en strålende jobb her.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmm. Siden ingen ville ha filmer, så er det vel kanskje førstemann til mølla. Jeg kan til nød legge til The Pianist, men kun fordi jeg mangler orginalcover til den også. Er jo ikke meninga at man skal gi bort favorittfilmene sine i denne tråden heller da ;)

Jeg har temmelig få bomkjøp eller andre filmer jeg vil kvitte meg med, så derfor blir det den ene duplikaten og de uten orginalt cover. Uansett bedre enn ingen ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sånn da. Oppdatert lista med noen filmer til. Men utenom de, så vil jeg desverre ikke kvitte meg med noen andre. Så får dere bare syte så mye dere vil :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...