Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!

Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke å befinne deg foran en pc til enhver tid, bare et minutts tid et døgn etter at du loddet ut filmene. Hvis du ikke kan det, får du heller la være å melde deg på en trekning.

Makan. Det er ikke noe krav til at man må holde trekning etter nøyaktig et døgn, førstepost sier bare "Utlodningen skal vare i cirka ett døgn, så flest mulig får sjansen til å melde seg på. " Kan man ikke like gjerne si at de som har problemer med å vente noen timer ekstra skal la være å delta?

Tråden ble startet for å gi bort en film. Jeg er ikke så ivrig på å delta lenger, da tråden har tiltrukket seg kravstore folk som nærmest krever å film, og det fort. Det klages over filmene som legges ut, det klages over at det legges ut for få, og at trekningene ikke skjer fort nok. Det liker jeg dårlig. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tråden ble startet for å gi bort en film. Jeg er ikke så ivrig på å delta lenger, da tråden har tiltrukket seg kravstore folk som nærmest krever å film, og det fort. Det klages over filmene som legges ut, det klages over at det legges ut for få, og at trekningene ikke skjer fort nok. Det liker jeg dårlig. :thumbdown:

Quoted for truth! Det har vært en til dels uheldig utvikling i denne tråden, og derfor holder jeg meg for det meste borte fra hele greia. :(

Lenke til kommentar

Nye filmer:

Frenzy

Norsk cover

Rear Window

Engelsk cover med norsk tekst

Vertigo

Fuglene

Original tittel: The Birds - Dansk cover med norsk tekst

Psycho

Norsk cover

Dagslys

Original tittel: Daylight - Norsk cover

Get Shorty (2 disc)

Be Cool (2 disc)

Dansk cover med norsk tekst

Alle er nevnt med tittelen som står på coveret.

Lenke til kommentar
Makan. Det er ikke noe krav til at man må holde trekning etter nøyaktig et døgn, førstepost sier bare "Utlodningen skal vare i cirka ett døgn, så flest mulig får sjansen til å melde seg på. " Kan man ikke like gjerne si at de som har problemer med å vente noen timer ekstra skal la være å delta?

Jeg krever bare at reglene blir overholdt. Jeg har ikke problemer med å vente et par timer ekstra, men da kan han som lodder ut filmene si at det blir slik. Nå gikk det nesten to døgn, som er noe mer enn "cirka et døgn".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...