spetwols Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 vinni 2 ganger etter hverandre jeg naa Her er filmene jeg har til utdeling: Dead meat dumplings boogeyman man thing Stay alive Trekningen skjer i morgen en gang. grunnen til at jeg ble litt for sen forige gang var fordi jeg ikke hadde nett. Telenor dritten som klikka som vanlig,og hadde ikke tilgang noen annet sted. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 5 filmer jeg aldri har hørt om... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Egentlig litt lyst på Boogeyman, men har en regel om at filmen jeg eventuelt vinner må være bedre enn det jeg har å lodde ut. Så da står jeg over denne Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Beklager har ikke kunnet hold trekning, dragen send meg PM med nødvendig info så skal jeg sende film til deg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke jeg som vant, spetwols som vant. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke jeg som vant, spetwols som vant. Hehe leste litt fort igjennom, send PM da spetwols Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 har sendt jeg Jeg har ikke fått noen PM Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dumplings virker kul, så er med Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) spetwols du har sendt PM til feil person, det er ikke jeg som holdt trekningen for et surr det har blitt i denne tråden i det siste.. Endret 3. juni 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 spetwols du har sendt PM til feil person, det er ikke jeg som holdt trekningen for et surr det har blitt i denne tråden i det siste.. skjonner ikke hvordan jeg klarte det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke jeg heller er det for mye å be om en skjerpings? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Start å annonser når dere skal holde avtrekning. da blir det mye mer oversiktlig med en gang. var det vi gjorde litt tilbake i tråden. Er lettere for folk å vite når de skal komme å se om de har vunnet, og eventuelt legge ut nye filmer med en gang. Er ikke så vanskelig for utsender å finne en tid som passer. ikke vanskelig å holde tiden heller i dagens samfunn med sånn dærre internet og mobiler. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tid for trekning! Siden det var bare en som meldte seg paa saa maa jeg nesten bare gratulere,Wolowitz! Send film Qnske og adresse paa pm ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kun en faktisk. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) No man's land Engelsk utgivelse uten norsk tekst. Uåpnet Animal House Norsk utgivelse, sone 2 Audio: Engelsk 5.1 Tekst: Norsk, svensk, dansk, finsk, russisk Merk: Covertittel er "Deltagjengen" National Security Norsk utgivelse, Sone 2 Audio: Engelsk, Tjekkisk, Ungarsk, Russisk 5.1 Tekst: Norsk (m.m) Merk: Mangler en plastikbit på bunnen av coveret (ikke synlig i filmhylla) Trekning i morgen rundt kl. 1700 Endret 4. juni 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg