Ari Gold Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Én film er vel litt drøyt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 blir litt feil å sette krav, men 1 film skal jo i utgangspunktet være nok. Vil du ikke ha den, la vær å meld deg på å vent på neste trekning. Men om ingen melder seg på pga dårlig utvalg så må man jo trø til med noen mer spennende titler. Men her er det jo 2 påmeldte, så jeg syntes han kan bestemme selv om han vil legge på flere filmer eller ei. Begynner å bli kravstore her nå folkens Vi har hatt 2-3 fantastiske trekninger med store tittler og tilogmed tv-sesonger på rad her nå så... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Enig. Men syns uansett det har blitt en uskreven regel om at man bør legge ut 3 eller flere filmer, og man kan vel kanskje kalle det litt egoistisk å bryte den? Men TomHel skrev vel at han skulle finne mer (ikke kontrollert), så vi får se. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Slutt å surv, vil dere ikke ha filmen, så ikke meld dere på. Ikke alle har et så stort filmbibliotek at de kan legge ut en haug med filmer. Endret 29. mai 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vet, men jeg gadd ikke gå opp og lete + at for en eller annen trekning siden, så var det noen som var med bare på grunn av den. Cunx mener den var bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Var kommet en del poster siden jeg oppdaterte ja. Jeg gjorde det slik fordi de andre filmene i samlingen min er filmer jeg vil ha, og da begynte jeg med den minst "kostbare", og måtte eventuelt jobbet meg oppover. Vi har nok blitt litt borskjemt i det siste med bl.a serier. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Du har ikke gjort noe galt, TomHel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Takk for støtten Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er fortsatt med. Vil ha Click! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Teknisk sett så heter jo tråden ''Gi bort en DVD-film'' altså ikke flertall. Men å legge ut kun en film(som har allerede har vært lagt ut før vel og merke) blir litt ''døll''. Om man ikke har noen filmer man vil gi bort,så trenger man ikke å delta i en slik konkuranse. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Eller så kan man bare hoppe over en runde hvis man synes at filmutvalget er for dårlig. Alltid noen andre som blir med så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Teknisk sett så heter jo tråden ''Gi bort en DVD-film'' altså ikke flertall.Men å legge ut kun en film(som har allerede har vært lagt ut før vel og merke) blir litt ''døll''. Om man ikke har noen filmer man vil gi bort,så trenger man ikke å delta i en slik konkuranse. Du er velkommen til å bli med i trekningen, bortsett fra det så ser jeg ikke at du har kommet med noe konstruktivt. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Herregud som man maser. TomHel har gjort som han skal, for han har påmeldt(e). Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 er det trekning snart eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg