Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Blir med på denne Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Da er trekning gjort og den heldige vinneren ble: afirm Gratulerer. Send PM med ønske om film og adressen din. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Får ta ei ny trekning då. xXx + xXx - The next level (double pack), ny i plastikk Entropy (U2 my friend) Rent a Cop Poker/Life's a gamble (2 disc) Dette var filmane eg fann no, skal sjå om det dukkar opp nokon fleire aktuelle etterkvart. Endret 6. september 2008 av afirm Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mottok magnusbes film i går, og movieheart sin ble sendt i dag Lenke til kommentar
afirm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gratulerer, du vant, mjau. Send ein pm med filmvalg Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har sendt deg PM afirm Da tar vi neste utlodning - håper det er noen filmer som faller i smak -Goodfellas - UK utgivelse, ikke norsk tekst men engelsk (og fransk, hollandsk, spansk, etc...) -Fargo - norsk utgivelse -Hjelp, vi må på ferie! (National Lampoon's Vacation) - norsk utgivelse -Die Hard i New York (Die Hard With a Vengeance) - norsk utgivelse -Saw - norsk utgivelse Trekning blir innen midnatt i morgen. EDIT: la til "Saw" Endret 7. september 2008 av mjau Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er også med Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er også med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Slenger meg med på denne. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hva skjer når det er så mange filmer som loddes ut? Får én vinner velge en film, eller hvordan gjør dere det? Endret 8. september 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg