Fløyelsbøtte Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Da var tiden inne for trekningen: 1. Cryflopp 2. Ari Gold 3. spetwols 4. Zarac 5. Nopros 6. Antipsykotika 7. Alinoe 8. Egilanso 9. Zu Zwat 10. magnusbe 11. Koffeinkanin Og vinneren er: True Random Number Generator Result: 8 Gratulerer Egilanso! You know the drill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jippi! Lenge siden sist ^^, Legger ut følgende liste - The New World - Monsters of Metal vol.2 (2 disk) - Halloween 5 * - DemonTown aka "Glory Days" * - Truth about Charlie * - Duplex * - SAFE (Ikke orginalt cover og en småmerket disk. Men ikke så ille at den er uspillbar) - Confidence (Samme som ovenfor, bare litt penere disk) - Timeline * (Engelsk undertekst og noe ching-chongspråk) - The Seccond Arrival * - Spontaneous Combustion * - Children of The Corn * - Children of the Corn 2 * - Lucky Number Slevin (kun engelsk undertekst) - Biker Boyz (Har desverre ikke annet cover enn et svart et. Litt småripete disk) - The Pianist (Samme som ovenfor, bare at disken er helt fin) - Trinity: All the way, boys (Allegri becchini... arriva Trinità) - Trinity: Crime Busters (I due superpiedi quasi piatti) * = Forrige eiers navn skrevet på cover og film, men diskene er tilnærmet plettfrie under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Desverre får jeg ikke trukket før i 21.30-tia i morgen. Bare sånn til opplysning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal si du fant frem noe, bare synd at jeg ikke fant noe interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Høh? Skrev du det der kun for å få en postcount til? ostehøvel var nå ikke med på forrige trekning engang. Min trekning, jeg forteller hvem som vinner. Dette kan lett skape forvirring dersom noen ikke leser alle postene Endret 25. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Var heller en vits om at han har en del filmer jeg vil ha. Burde tatt med en smiley. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Pokker at du ikke hadde engelsk tale i Timeline. Liker boka veldig godt. Er filmen noe særlig?` Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pokker at du ikke hadde engelsk tale i Timeline. Liker boka veldig godt. Er filmen noe særlig?` Aner ikke om det er engelsk tale i filmen, men den er i alle fall tekstet på engelsk. Skal se på den når jeg kommer hjem i kveld. Har ikke sett filmen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Var heller en vits om at han har en del filmer jeg vil ha. Burde tatt med en smiley. Meld deg på denne trekningen og hvis du vinner så gir du bare seieren videre til meg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 List Randomizer There were 7 items in your list. Here they are in random order: 6 Zu Zwat 4 ostehøvel 5 magnusbe 3 spetwols 1 KoffeinKanin 2 Nopros 7 Zarac Timestamp: 2009-05-26 19:32:10 UTC Den som kommer øverst på lista vinner, ergo: Gratulerer Zu Zwat. Regner med at du kjenner til prosedyren; Filmønske og adresse på PM til meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg setter opp listen etter hvert som folk melder seg på, så kjører jeg de inn i en random list generater som sagt, så det blir uansett totalt random hvem som vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg