Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da er det endelig trekning. Beklager alt somlinga, men dere vet, jenter. :p Glemmer tiden helt. Men ja, bedre sent enn aldri, og jeg er imponert over antall påmeldte, det hadde jeg aldri trodd :D

Så da slenger jeg opp en liste her, teller opp alle påmeldte og slenger inn i Random.org sin generator:

 

Påmeldte:

 

Movieheart

Ari Gold

Alinoe

Mikkel™

Cryflopp

Rural_Juror

Dragen

WhiteKnight

Hoppende Bryster

spetwols

Guttersnipe

Wikipedersen

Wolowitz

indahla

Olum

Egilanso

magnusbe

TomHel

ostehøvel

Colb

KoffeinKanin

 

Tror det var alle? Hvis ikke, rop ut, så skal jeg ordne opp :p

 

True Random Number Generator

Min: 1

Max: 21

Result: 18

 

Som da vil si at TomHel er vinneren! Gratulerer. Send PM med det filmønske (regner med at det er Click du vil ha? :p) og addresse. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom ingen har meldt seg på innen 22.50 i kveld er du vel pliktig til å legge ut en film til, av kanskje mer fristende karakter. I så fall foreslår jeg at trekningen blir 12 timer etter at filmen er utlagt, altså 10.50 i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Dersom ingen har meldt seg på innen 22.50 i kveld er du vel pliktig til å legge ut en film til, av kanskje mer fristende karakter. I så fall foreslår jeg at trekningen blir 12 timer etter at filmen er utlagt, altså 10.50 i morgen tidlig.

 

Jeg er med usett på neste :p (kommer hjem i morgen kveld)

 

Ser ut som Colb er med :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vel, nå var det han som var smart nok til å melde seg usett på en av mine drittutloddninger.

 

Fortsatt to timer igjen. Og neste utlodding skal bli noen hakk bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...