Mojo Pin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ja, det har vel gått over et døgn Påmeldte: 1. Guttersnipe 2. Hoppende Bryster 3. Rural_Juror 4. Svinks 5. TomHell 6. athorb 7. spetwols 8. Wikipedersen 9. KoffeinKanin Vinner, "powered by random.org" er: 3 = Rural_Juror Send navn, adresse som pm Endret 6. mai 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det ble litt seint, pga at jeg ikke har vært hjemme i dag, men her er filmene å velge mellom: Babel Greven av Monte Cristo Cleopatra Ringenes Herre: Ringens Brorskap Ringenes Herre: Atter en Konge Edit: Alle filmene er norsk utgave, norske undertekster og er i god tilstand. Endret 6. mai 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Med. Babel - tilstand, utgave og språk på cover? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trekning blir i kveld klokken 21.00 presis. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Liste over deltakerne: 1. Infenso 2. Ari Gold 3. Guttersnipe 4. Whiteknight 5. spetwolz 6. athorb 7. Alinoe 8. magnusbe 9. Wikipedersen Og vinneren er: 6 = athorb Powered by RANDOM.ORG Gratulerer! Send filmønske samt navn og adresse på PM. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hurra! Skal bare få unna litt div. papirarbeid, så slenger jeg opp en ny trekning. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faen at jeg ikke venta noen faa sekunder med og melde meg paa Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, uheldig der spetwols. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) De battre mon coeur s'est arrêté Quo Vadis Kandidaten Infamous The Last Man on Earth Kun spilt av én gang hver, og er i topp stand så vidt jeg vet. Alle er norske utgivelser, unntatt Last Man... som er kjøpt i England. Infamous heter Beryktet og den franske heter The Beat That My Heart Skipped. Endret 7. mai 2009 av athorb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg