spetwols Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva skjer ? er det ny trekning ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, Guttersnipe kan ikke kjøre ny trekning... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ja, Han kommer ikke tilbake før etter klokka 6 idag ... EDIT: Fikk tak i han på MSN! Men han kommer ikke tilbake før klokka kvart over ni i kveld... Ny trekning! Endret 4. mai 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Vi kan da vente om det er i kveld, så hastverk har vi vel ikke? Endret 4. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Med tanke på at vi snakket om en "12-timers respons"-regel - jo.. Var vel bare hans feil at han ble bannet, så dette kan jo være "straffen" ^^ Endret 4. mai 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du som snakket med han på msn: hvorfor er ikke du et mellomledd? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Helt enig med Mojo Pin. Er han bannet fra forumet, er han bannet fra evetuelle konkuranser han er med i her også Endret 4. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er forskjellen på om du er banna i tolv timer, eller om du er ute i skogen i tolv timer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dersom man ikke klarer å oppføre seg må man ta konsekvensene. Fristen på 12 timer er dog litt kort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du som snakket med han på msn: hvorfor er ikke du et mellomledd? Er det lov å leke mellomledd da ? Jeg kan alltids gjøre det ja, men vil bare høre om det er greit for dere da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Såklart, tviler på at du er uærlig. Men nå er jeg kanskje litt vel godtroende. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Såklart, tviler på at du er uærlig. Men nå er jeg kanskje litt vel godtroende. Allright da! Lista til Guttersnipe er som følger: the babys room grave dancer live feed canibalen fa rotenburg apartment 1303 rotweiler hatchet den magiske leketøys butikken run away train the ring 1 Han får selv finne IMDB linker for det har ikke jeg tid til nå . Han sender deg PM om hvilken film han ville ha Spetwols. (pardon om det var feil utlodder) Endret 4. mai 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er forskjellen på om du er banna i tolv timer, eller om du er ute i skogen i tolv timer? Det jeg ville fram til var at det allerede var gått 12 timer, uavhengig om han var bannet eller ikke. Det faktum at han faktisk var bannet, syntes jeg heller ikke skulle gi han et "fortrinn". Hadde han derimot vært ute i skogen og lekt, og ikke lagt ut filmer, hadde det blitt omtrekning. Men fordi vi fikk vite at han ikke hadde oppført seg og blitt utestengt fra forumet, skulle vi liksom være ekstra greie med han? Men nå er jo ny trekning i gang, så vi dropper mer snakk om det. Jeg er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg visste ikke at det var godt tolv timer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er med, men jeg håper du eller Guttersnipe kan legge til IMDb-linker, for noen av de filmene klarer jeg ikke å finne selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er med, men jeg håper du eller Guttersnipe kan legge til IMDb-linker, for noen av de filmene klarer jeg ikke å finne selv. Har beordra han til å gjøre det når han kommer tilbake kvart over ni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg