Eirik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 YEY! Nye filmer: The Aviator (Leie) Shawshank Redemption Batman Begins Den grønne mil Aliens Full Metal Jacket Alien vs. Predator* Fritt Vilt (2 Disc) * Vi har også en film som følger med på kjøpet, eller en ekstrapremie om dere vil Hvilken sier jeg ikke, men ett hint kan jeg gi: Al Pacino *Usikker på kvaliteten Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Usikker på kvaliteten? Utdyp det. Endret 1. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 De har vært brukt mye, og frakta endel på. Har dem ikke tilgjengelig her atm, så får ikke testa dem nå. Jeg vet altså ikke om de er hakkete eller slikt. Ved valg av en "*"-film følger den andre med. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dersom 'vi' er så uheldige at en eller begge ikke er spillbare, har man jo alltids en extra-price å kose seg med Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Slik at man får velge begge *-filmene altså? Da er jeg så absolutt med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 *slenge seg på* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Slik at man får velge begge *-filmene altså? Da er jeg så absolutt med! Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg