Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film"-tråden, les første post!


Ceaucescu

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Slapp av karer, jeg kom nettopp hjem fra skole.

 

Bør være 24t på å legge ut nyt filmer, om det var 6, så kan du trekke ved midnatt og omtrekke klokka 06.00, eventuelt 12 i helgene, da har folk en brukbar unnskyldning i at de sov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, tråden vil jo ikke stoppe opp uansett. Er jo ingen som lar det går 48 timer før det kommer nye trekninger. Ting fungerer jo fint nå.

 

Men jeg mener at dersom det går mer enn 12 timer (uavhengig av hvorfor vinner nr. 1 ikke har langt ut nye filmer), så blir det omtrekning. Ser at flere her er enig i det.

 

Har vert med i ca 20 trekninger naa og ikke vunnet en gang.

 

Jeg har spilt lotto mer enn 50 ganger nå og ikke vunnet en gang...

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Jeg mener at man burde vente i minimum 12 timer før man trekker på ny om han som vant ikke er aktiv.

 

Og jeg syntes at det er greit at en bruker kan vinne 2 trekninger på rad, han har jo bare flaks. Blir for surt om han ikke skal få melde seg på en trekning fordi han vant forrige. Er jo nye filmer i hver trekning ( som regel ) så da må jo alle få sjangs til å vinne den filmen som dem vil ha.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva med å gi linker som funker? evt bare skrive titlene?

There you go! Was that so hard?

Jeg satt link og navn på feil side, men selfølgelig rakk du å komme med en slebrig kommentar mens jeg fiksa det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

As you wish!

 

1. Egilanso

2. Wikipedersen

3. spetwols

4. Alinoe

 

True Random Number Generator Min: Max: Result: 2

 

Gratulerer Wikipedersen, send pm.

 

Beklager at jeg trekte så sent, hadde trekt og alt, men hadde på mystisk vis klart å ikke trykke på "svar"-knappen før jeg gikk ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...