KvitKnekt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Trekningen står mellom: Egilanso Magnusbe Ostehøvel Olum Wolowitz Spetwols Indahla Mojo Pin Torg3r LyleScott Infenso Alinoe TomHel Ari Gold Dragen Rural_Juror Mikkel JohnAmund Cryflopp Nirvana1 Wikipedersen LueDotten Og vinneren er.... 13. TomHel Gratulerer! Send ønske og adresse i PM så sender jeg den idag! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har vert med i ca 20 trekninger naa og ikke vunnet en gang. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har vert med i ca 20 trekninger naa og ikke vunnet en gang. Synd for deg, det er ikke vits å gråte for spilt melk. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har vert med i ca 20 trekninger naa og ikke vunnet en gang. Har jo ikke akkurat kostet deg mye å være med da... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vel , det var jo totalt random.org det tallet som kom ut da.. Bedre lykke neste gang! Har fortsatt ikke hørt noe fra TomHel. Er det noe regler om hvor lenge det skal gå før en ny trekning? Folk må jo få tid til å melde seg på også... *lese første post* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Folk må også få lov til å ta seg fri fra forumet i noen timer. Selv stemmer jeg for en uoffesiel regel på 6-12timer for å legge ut nye filmer for trekning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 24t i uka, og 48 i helga burde passe alle. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Dessuten, for å prøve å la alle få en sjanse til å vinne, kanskje vi kunne innført noe sånn som at forrige vinner, etter han har loddet ut sin film, ikke kan delta i neste trekning? Da får alle taperne (taper i konkurransen, ikke vri om på ordet ) større sjanse for å vinne. Eh? For de som ikke skjønte hva jeg mener (grunnet dårlig formulering eller what-not), her er et eksempel: Runde X: Jeg blir trukket og vinner en film. Runde Y: Jeg legger ut filmer, og trekker en ny vinner. Ola vinner. Runde Z: Ola legger ut filmer, trekker meg, og jeg vinner en ny film. Og Spetwols begynner å bli lilla i trynet. Jeg har sett dette skje flere ganger her. Kanskje fint med en liten "cooldown" for vinnerne? Bare et lite tiltak for å få litt flere vinnere. Endret 30. april 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Trenger ikke noen karantene for min del. Det er jo random... ...Og Spetwols begynner å bli lilla i trynet. Endret 30. april 2009 av indahla Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syns egentlig ikke det er nødvendig. Det er gjerne mer enn ti stykker med i en trekning, sp om noen har så flaks at de blir trukket 2 ganger på rad er det fint for dem. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Med en potensiell dødtid på 48 timer, så tror jeg tråden vil stanse helt opp. Hvorfor skal man ha så mye dødtid da? Hver trekning MÅ da ikke inkludere alle forumbrukerne. Hver trekning MÅ ikke være MASSIV. Det burda da være mulig for de som velger å sitte på forumet ofte, å delta i noen trekninger som andre folk ikke blir med på? Jeg har i allefall ingen ting mot en trekning som går meg hus forbi. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Og, hvis du har meldt deg på må du regne med å kunne vinne, og derfor være aktiv og sjekke det innen 24 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg