Movieheart Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ser ut som om Skumtroll har glemt denne tråden... Så da kjører jeg på med en ny trekning jeg da. Filmene jeg legger ut er: Apocalypto (kun nederlandsk og fransk tekst) The Cave Cry_Wolf The Shawshank Redemption Slipstream Spider-man 2 Valen TV Ringenes Herre - Ringens Brorskap Ringenes Herre - To Tårn Ringenes Herre - Atter en Konge Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Beklager at jeg ikke har svart før, hatt et par problemer som har gjort det umulig for meg å fikse dette. Hva nå da? Kjører på med Movieheart sin? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tja vet ikke helt jeg... Du kan da trekke den filmen din hvis du vil og hvis det blir meg fortsetter vi bare, men hvis det blir han andre kan ha kanskje fortsette. Jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan ikke Skumtroll bare sende The Day After Tomorrow (eller en film som er litt bra) til Movieheart? Så kan han heller gi den til en uteligger om han har den fra før. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, kanskje det. Skal sende deg en melding om jeg finner en film jeg ikke trenger, Movieheart. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Den er grei. Så kjører jeg bare en vanlig trekning i morgen kveld da, på de filmene jeg allerede har lagt ut. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg melder meg på Movieheart. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Lurte på en ting. Hvor får man tak i pakkene som filmen blir sendt i? Kunne vært med men må vite hvor jeg får tak i pakken som filmen skal sendes i :!: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Var der, men hadde bare store pakker. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan da bruke et sånt smart post brev. Koster ikke så mye de minste. Eller så kan du ta vare på pakkene når du bestiller fra internett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Etter krone flipping gikk DoktorBacon av med seieren. Gratulerer! Send meg en PM med filmvalg og adresse jeg skal sende den til. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Du kan da bruke et sånt smart post brev. Koster ikke så mye de minste. Eller så kan du ta vare på pakkene når du bestiller fra internett. Var på posten å sjekket engang til, fant brev til 10 kr, som akuratt passet til en dvd EDIT: Blir det DoktorBacon som skal lodde ut en film, eller kan hvem som helst? Endret 21. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Reglene er vell slik at DoktorBacon skal kjøre på med neste... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Je, jeg vant! Da lodder jeg ut følgende filmer: - Gladiatoren - A Bronx Tale - Platoon - Exorsisten - Djevelens Advokat - The Butterfly Effect (Svenskt cover) - Duften av Kvinne - Die Hard/Mr & Mrs Smith - Die Hard 3 (Dansk cover med rift) Endret 24. august 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Godt utvalg der, ja. Jeg er med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg