Colb Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 jeg vil ha top gun, så jeg joiner! i'm in Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Dette forstår jeg ikke, tre stemmer allerede. Forstår ikke at Tom Cruise hadde sitt gjennombrudd med Top Gun, holdt de virkelig en så lav standard på 80-tallet? Det er den verste filmen jeg har sett ham i, etter Days of Thunder. Begge var med i en grovt overpriset samleboks, der lyspunktet var Mission: Impossible. Men den som vil ha den skal få den, det er deres tap. Dere burde forresten skamme dere, dette er noen av de verste drittfilmene jeg har sett. Jeg ville aldri kjøpt dem om jeg visste hva jeg bega meg ut på. Endret 25. april 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette forstår jeg ikke, tre stemmer allerede. Forstår ikke at Tom Cruise hadde sitt gjennombrudd med Top Gun, holdt de virkelig en så lav standard på 80-tallet? Det er den verste filmen jeg har sett ham i, etter Days of Thunder. Begge var med i en grovt overpriset samleboks, der lyspunktet var Mission: Impossible.Men den som vil ha den skal få den, det er deres tap. Dere burde forresten skamme dere, dette er noen av de verste drittfilmene jeg har sett. Jeg ville aldri kjøpt dem om jeg visste hva jeg bega meg ut på. ... og ellers går det greit med deg? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Top Gun er helmaks. Klart den er jævlig cheesy, men det er jo hele poenget med filmen også. Topp hjernedød underholdning. Skamme deg kan du gjøre selv. Endret 26. april 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Men den som vil ha den skal få den, det er deres tap. Tap? Vi har da sett den alle mann. For å sitere Stegersen i Mannen Som Elsket Yngve: "Si meg, e du litt tilbagestående du?" Endret 26. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmm, her var det mye Top Gun hat. For det første var det ikke Top Gun som var gjennombruddsrollen til Tom, det var vel heller Risky Business (noen vil sågar si The Outsiders). Top Gun er på ingen måte en dårlig film, men den er som nevnt litt hjernedød til tider. Den har dog et av tidenes feteste soundtracks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Må si meg enig i at Risky Business var gjennombruddet til Tom. Top Gun var mer en fortsettelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Med. Endret 26. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hmm, her var det mye Top Gun hat. For det første var det ikke Top Gun som var gjennombruddsrollen til Tom, det var vel heller Risky Business (noen vil sågar si The Outsiders). Top Gun er på ingen måte en dårlig film, men den er som nevnt litt hjernedød til tider. Den har dog et av tidenes feteste soundtracks. Highway to the dangerzone! Når jeg ser filmen sitter jeg oh humrer og ler. Den er så utrolig cheesy, og det gjør den ufattelig morsom! Iceman: You two really are cowboys. Maverick: What's your problem, Kazanski? Iceman: You're everyone's problem. That's because every time you go up in the air, you're unsafe. I don't like you because you're dangerous. Maverick: That's right! Ice... man. I am dangerous. Endret 26. april 2009 av Colb Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Top Gun er et must i enhver seriøs filmsamling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Glemte å si at jeg er med Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ser ingen verdi i Top Gun, det skal bli fint å bli kvitt den. Jeg er ikke tilbakestående, nei. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg ser ingen verdi i Top Gun, det skal bli fint å bli kvitt den. Jeg er ikke tilbakestående, nei. jeg synes det er en genial (hjernedQD) film jeg. Endret 26. april 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Med, men dere skal ikke se bort ifra at den havner på utloddning igjen... "må" vel se denne også... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 1: Colb 2: spetwols 3: Egilanso 4: Mikkel 5: TomHel 6: Wolowitz 7: Wikipedersen 8: Mojo Pin random.org sier: 1 Gratulerer, Colb, du har visst vunnet flere ganger på rad nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Driver Colb og bestikker hele forumet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg