indahla Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så vi kjører videre på Njormann sin utloddning ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg syns vi bare skal fortsette. Jeg er med. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er litt skeptisk, men også litt likegyldig. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Med tanke på det han skrev når jeg vant den andre trekningen (Oh the irony..) virker det som om han var klar over at jeg hadde to navn på lista, så skjønner ikke hvorfor han ikke gjorde noe med det. Det gikk en del tid uten at det kom noen ny trekning, så jeg la ut nye. Kan godt trekke om igjen hvis det blir ville protester Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har vært med for kort i dette game'et til å ta noen beslutning, og til å ha noen sterke meninger. Men må si meg litt skeptisk... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fortsett på Njormann sin da uten videre argumentasjoner. Under denne linja går KUN ontopic . ___________________________________________________ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hopper over denne runden. Filmene er ikke etter min smak. Endret 24. april 2009 av indahla Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Sorry en siste fra meg JEg visste ikke njorman var oppført to ganger, trodde han kødda når han sa han hadde dobelt så stor sjanse. så den må jeg beklage! Unnskyld. skal se meg bedre for neste gang. fikk ikke besøkt tråden igjen i går ettersom jeg var ute på fylla. så må beklage at det endte sånn! men njormann vant denne gangen selv om det kansje ikke var helt ærlig og redelig. prøvde ikke å favorisere noen, bare kjørte på en gang til på samme liste, og skulle trekke igjen om det ble movieheart igjen. kan trekke igjen hvis ønskelig, men er vel ikke sååå nøye. lar tråden gå videre for dennne gang, så skal jeg være mer forsiktig hvis jeg får mulgheten igjen. Takk for meg.. Colb Er forøverig med en gang til hvis jeg får lov Endret 24. april 2009 av Colb Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 siden navnet mitt ikke var på listen og njormann var to ganger så lurer jeg på om ikke jeg kanskje hadde vært nr ti? men shit la gå dere får fortsette så hopper jeg over denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 jeg er med Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Trekning 1.Hoppende Bryster 2.Colb 3.Mojo Pin 4.TomHel 5.spetwols Vinneren er 2.Colb Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Herregud naa er det noe juks her mellom norjman og Colb garantert. FQrst setter colb opp njormann 2 ganger paa listen. saa vinner han. ogsaa svarer colb : jaja send pm og legg ut dine filmer din slask Vriker som de to kjenner hverandre etter aassen han snakker til han. Saa legger njormann ut filmer. og saa vinner Colb naa.. mulig jeg tar feil men virket bare litt mistenkelig Endret 25. april 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvem bryr seg? Kjør på! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvem bryr seg? Kjør på! jeg bryr meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Litt mistenkelig ja. Men det er lov å ha flaks da... Men hvorfor skulle Njorman sagt fra om at han var oppført 2 ganger, hvis det var gjort med vilje? Jeg sier vi kjører ny trekning med Colb nå. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Herregud naa er det noe juks her mellom norjman og Colb garantert.... Vriker som de to kjenner hverandre ... mulig jeg tar feil men virket bare litt mistenkelig Mistenker du at to kamerater har avtalt å erklære hverandre som vinnere uten å holde reell trekning? Hvorfor skulle de gjøre det, da kunne de jo like gjerne bare bytte filmer med hverandre uten å delta i denne tråden? Endret 25. april 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Herregud naa er det noe juks her mellom norjman og Colb garantert. FQrst setter colb opp njormann 2 ganger paa listen. saa vinner han. ogsaa svarer colb : jaja send pm og legg ut dine filmer din slask Vriker som de to kjenner hverandre etter aassen han snakker til han. Saa legger njormann ut filmer. og saa vinner Colb naa.. mulig jeg tar feil men virket bare litt mistenkelig *Klasker meg selv hardt i pannen* Hvis de hadde kjent hverandre personlig, så hadde de vel byttet filmene internt! Dessuten vant ikke Njormann før andre trekning, så det var nok bare flaks. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Wow! flaks! her kommer da 4 hjernedøde filmer 1. Doom 2. Dead or alive 3. cider house rules 4. Mumien: dragekeiserens grav (BLU-RAY) Skal trippelsjekke så det ikke blir noe kødd denne gangen. kjenner ikke njormann nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg