rudolfrock Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 når jeg skal avslutte windows 2000 så står den i minst 3 minutter på saving your settings! jeg skjønner ikke hva som kan være feil. Etter 3 minutter så avslutter den vanlig.. MØKK! noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det samme skjer med meg.. Det begynte å skje etter at eg flasha biosen! Eller det tar ihvertfall litt lenger tid og skru den av........ Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 jeg har ikke flasha biosen. kan ikke komme på noe spesielt jeg har gjort egentlig... har disabla onboard lydkort og satt inn i et annet et da, men tror ikke problemene startet rett etter jeg gjorde det. det skjedde ganske nylig. om jeg trykker på power knappen så skrur maskina av seg fort, for da hopper den over saving your settings delen og skrur seg av fint... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Sitter du i nettverk kanskje? Bruker du domene, DHCP? Sånne ting tar litt tid, er ikke noe å gjøre med det, bortsett fra å disable alle unødvendige servicer. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Skjønner ikke hva du syter etter.. Maskinen slår seg jo selv av, du er jo ikke tvunget til å sitte og se på at den slår seg av.. Regner med at du har ATX.. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 før tok det 5 sekunder så var maskinen av. og det er litt plagsomt faktisk... har maskinen på rommet og er litt kjedelig og prøve å sove mens maskinen uler som søren.. jeg overlever jo da, men er litt småkjipt at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå