GLN Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har sett litt på bruktmarkedet nå idet siste, og fant noe på Finn.no Canon EOS 350D+stativ, veske og orginalembalasje. Fant to annonser med akkuratt det samme utstyret, til og med veska. En til 5000kr og en til 4000kr. Begge annonsene sier kamraet er fint brukt, det ene ibare 5mnd. Men hvilken skal jeg gå for? Siden det ene er 1000kr billigere, kansje det er mer slitt/riper? Eller skal jeg bare satse på et helt nytt, som er garantert ripefritt og nytt, uten risken at det er tyvegods. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har sett litt på bruktmarkedet nå idet siste, og fant noe på Finn.noCanon EOS 350D+stativ, veske og orginalembalasje. Fant to annonser med akkuratt det samme utstyret, til og med veska. En til 5000kr og en til 4000kr. Begge annonsene sier kamraet er fint brukt, det ene ibare 5mnd. Men hvilken skal jeg gå for? Siden det ene er 1000kr billigere, kansje det er mer slitt/riper? Eller skal jeg bare satse på et helt nytt, som er garantert ripefritt og nytt, uten risken at det er tyvegods. For et kamera som koster bare såvidt 5000 kr nytt (for kit), er det for dyrt - uansett hvordan du vender og vrir på det... Kjøp heller et splitter nytt D40 da, og få med ekstern blitz for under 5000 kr, eller en Samsung GX-1L til under 4000 kr (trumf.no). Stativet som følger med er trolig ikke verdt mange kronene, ellers hadde dét stått, og veske fås også for få hundrelapper. 350D med kit-objektiv er max verdt 3500 kr på bruktmarkedet etter min mening, med mindre det kvittering følger med og det er mindre enn én uke gammelt, da kan du gi 4000 for det. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det spørs om hva du trenger, hvis du ikke trenger stativ ogsånt hadde jeg gåt for et nytt er. Det nye vet du er helt nytt. Men de brukte kan ha vann skalder som ikke syntes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå