ScadamiCa Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Lurer på om noen veit hvilkne vifter som passer på mitt GeForce2 ti, det er 2hull. Har microplex, eller komplett noen som kan passe?, tror det er ei 40x40mm vifte. Og en ting til har nå 5vifter i mitt Chieftec, 2bak som blåser ut, 1siden blåser inn, og 2 i front som blåser inn... vil ta vekk en av desse, men hvilken er minst viktig? Lenke til kommentar
spindle Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Til skjermkortet ditt: Prøv http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80AHP, uten vifte = 100% støyfri. Funker også på GF3 & 4 hvis du skal oppgradere senere. Har selv kjørt denne på et GF2 Pro i over en måned uten problemer av noe slag. Om kabinettvifter: Kjører nå med kun én vifte foran og én i bakkant (begge 80mm enermax @ 14 dba) på mitt Chieftec Dragon bigtower, med XP2000+ kjølt av Alpha PAL 8045 og en 19dba Papst 80mm, 3 harddisker, og har idle cpu-temp på 40 grader. Ser ingen grunn til å kjøre 5 eller 4 vifter i kabinettet, 2 er mer enn nok for den essensielle luftgjennomstrømningen man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå