Gå til innhold

Tips til ting jeg bør huske på fest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant. Jeg er vel omlag rundt 1314 år og jeg må si jeg har det godt.

8628312[/snapback]

Om du er 13,14 og skal på skolefest med folk på din alder så tviler jeg ganske sterkt på at noen der kommer til å drikke. Jeg ser for meg en helkveld med brus og snacks, jenter og dans. Å begynne med alkohol i den alderen der kan jeg sterkt fraråde. Ta med deg litt og tyggis og godt humør, så skal nok resten av kvelden ordne seg selv.

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar
Voila! Du har skjønt at jeg er under 18, stor gratulasjon! :p

8628709[/snapback]

Å være under 18 er dessverre ikke et hinder for alkoholkonsumet til noe særlig mer enn 0.1% av Norges ungdommer, selv om det da er ulovlig å selge til dem.
Lenke til kommentar
Hva bør jeg gjøre når de andre stuper da? Tilkalle noen voksne så de kan hjelpe dem heim?

8628863[/snapback]

Nei, da blir du sett på som en tyster. Sørg for at de ligger tørt og ikke kaldt og at de ikke ligger på en sånn måte at de drukner i sitt eget spy om de skulle være så uheldig å kaste opp.

Lenke til kommentar
Men det er ikke noe stille rom, festen holdes i naustet til Martin.

8629338[/snapback]

Du må da vel klare å improvisere såpass. Om du bare har planer om å rote med jenta kan dette med fordel gjøres i en avkrok av rommet der alle andre er, dette vil heve markedsverdien din :p Bare ikke bli flau og løp din vei av klapping/kommentarer som jeg mistenker kan forekomme på din alder, da har du tapt deg.
Lenke til kommentar

Selvfølgelig?

Hvis du tenker på "seisten" som den seksuelle lavalder, så skal den bare være beskyttende og hjelpende.

Hvis du liker ei dame kan du jo kose litt med hu, men personlig trenger synes jeg du ikke trenger å ha sex på første festen du møter hu hvis du er 13 år.

</Personlig mening>

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...