Gå til innhold

Tips til ting jeg bør huske på fest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikk! og for guds skyld drikk mer enn alle andre ! Det er det eneste som kan gjøre deg mer atraktiv, og ikke minst jentene mer aktraktive! I tillegg digger jentene han som er fulles og ikke klarer å gå...

Sånn seriøst, drikk rolig, det er lov å stoppe når du kjenner det er nok, alltid en fordel å klare å holde seg på bena...

Lenke til kommentar

Du sier det er første festen din, men om det føste gang du skal drikke vet jeg ikke. Helst anbefaler jeg som de andre å vente med drikkingen, men sannsynligvis blir du fristet. Derfor: Hold deg til cider/øl de første gangene. Desto sterkere saker du får i deg, desto større sjangs for å bli dårlig, og desto mindre moro er fylla. Man blir bare ødelagt av sprit. Skulle du bli dårlig, så ikke gå og hold deg og lat som alt er fint. Finn deg en dass eller en grøft og spy så fort du har sjangs. Å bli kvalm er bare kroppens måte å si fra at den har fått for mye alkohol, og den vil sende opp igjen overskuddet. Etter å ha kastet opp vil du føle deg mye bedre. Det er også sånn (mulig dette er individuelt, noen arrester meg i så fall) at man mister kontroll over kroppen (balanse osv) før man mister kontroll over handlingene sine. Stopp i god tid, sier jeg bare. Å være full er morsomst når man har fått i seg noen halvlitere og er i godt humør, lattermild, litt vaglete i beina og alikevel klarer å holde fatningen.

Og for all del, ikke prøv å kjør bil/moped etter ølen er påbegynt :p

edit: og ja såklart. Gjør det til en vane å sjekke etter lommebok/mobil/nøkler veldig ofte, sånn at det blir lettere å finne de om/når de forsvinner.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Og for all del, ikke prøv å kjør bil/moped etter ølen er påbegynt :p

8627811[/snapback]

Aldri noe galt med noen styrepils. :ermm:

Men støtter det de andre har sagt her. Ta det rolig og kos deg med noen øl i stedet for å bli peisa på andre ting.

Endret av Løve
Lenke til kommentar

Ta med sprit. gi det til jentene. Drikk bare littegrann selv, så folk trur du drekker. Men gi bort det meste til jenter du vil bli bedre kjent med.

Husk og alltid ha noe drikke i glasset ditt. Trenger ikke å drikke av det hele tiden, bare ta det til munn, ta litt i munn og la det renne tilbake.

Nå vil jentene tru at du kan drikke det uten å bli veldig full. Så da vil de tørre å drikke mer. Og siden det er sprit, kan man drikke en del før man blir full. Jentene vil til slutt bli fulle som faen ;)

Det er nå du må si at dette har du vært gjennom før og at du skal hjelpe dem. Ta dem med inn på et rom å gi dem vann og la de slappe av litt. Gå fra dem litt. Kom tilbake snart. Spør åssen det går med dem. De vil syntes du er så utrolig grei. De blir veldig takknemlige.

Nå har du sjansen din. fortell at du alltid har likt dem og kyss dem. Går det ikke bra med den ene, går du til neste jente. Det er derfor du alltid må gi sprit til flere.

Det er nesten garantert at du ender opp med å rote med en av de.

Voila! Du er nå den på skolen som er flinkest til å dra damer. Alle jentene vil prøve å få deg siden du er nå best og dermed "uoppnåelig". Og jenter på din alder elsker det.

Endret av Nstin
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...