saluttknall Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei! Jeg skal på fredag på en aldri så liten dance & party fest med klassen. Dette er første gangen jeg er på fest (har ikke vært på fest før) så er det noe spesielt jeg bare må huske? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ikke vis for godt at det er din første fest. Ta det med ro :-P Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Drikke ? Kondom ? Ikke brukt det jeg enda. Tatt den greie veien som ikke altid er så grei, hoppe av i siste sving Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Navn, yrke, fødselsdag og bosted. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hoppe a vi svingen er vel ikke akkurat å anbefale, nei! Det er en metode, men den fører fort til unger, er du riktig uheldig! Kondom og noe å drikke på er jo fint! Et ok antrekk! Lukt godt! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Glemte hvist å si at jeg er mindreårig. Så jeg tror ikke akurat at kondom er en nødvendighet men takk for forslagene. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha klar en pose med salt potetgull til dagen derpå! NAM NAM NAM Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Glemte hvist å si at jeg er mindreårig. Så jeg tror ikke akurat at kondom er en nødvendighet men takk for forslagene. 8626318[/snapback] Da er det jo ikke stort å tenke på! Lukt godt, kle deg tøft, vær hyggelig og morsom! Ha noen tøffe triks i ermet! Ikke vær redd for å være den første til å danse rolig-dans med jentene i klassen! De digger den første! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hva mener du med trix i ermet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 navn er viktig ja, når politiet/sykebilen henter deg er det noe som er nyttig for dem... evt så er veien hjem fint å huske... hvis du tenker på ting du skal ta med, så er jo drikke, sprit og alkohol egentlig det viktigste. men husk, ta det rolig, ikke drikk for raskt, og gi deg når du merker du begynner å bli full Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Triks i ermet? En kompis av meg kan noen tryllekunster som damene faller for... som fluer! Evventuelt noen lure ordspill - les sjekkereplikker. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sjekkereplikker suger egnetlig. Vær der selv, funker 100 ganger bedre Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Så jeg skal ikke slå til med noen irske folkesanger? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Så jeg skal ikke slå til med noen irske folkesanger? 8626655[/snapback] NEEEEEEEEEEEEEEEI! ! ! ! Men om du drar i gang med noen Jokke-sanger så blir det garant liv... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Tror desverre det går mest i Cascada og annen drittmusikk på den festen så jokke blir nok ikke aktuelt. Dvs, det passer vel ikke så godt med irsk folkemusikk heller når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 NÅR passer det med irske folkesanger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 NÅR passer det med irske folkesanger? 8626684[/snapback] På en irsk pub på St.Patricks-day kanskje? Ellers så tror jeg ikke det er så mange tidspunkt det passer Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Om dette er din første fest, så hold deg unna brennvine! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Om det er din foerste fest, ikke drikk! Bare ta det med ro og snakk med folk, uten aa bli alt for gal. IKKE lat som du er mer full enn det du er (hvis du er full i det hele tatt). Folk vil gjennomskue deg med en gang, og det er bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå