Gloms Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) De pedalene jeg har nå er priginale og ganske kjedelige. Har sett på flere biler at folk har satt inn krom eller aluminiums pedaler, er det mulig å gjøre i min bil? Har en Mazda 323 F Så et sett på biltema, men det var bare dritt, var sånn at man skulle lime en ny pedal oppå den gamle osv, det sugde. Finnes det steder hvor jeg får kjøpt et pedal sett med hele pedaler i aluminium? ikke sånn at man limer oppå, men en helt ny pedal.. Endret 16. mai 2007 av Gloms Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Går det ikke like greit med å sette en pedal limt over? Fant ingen med hele pedaler. Men fant disse som du kan sette oppå de orginale: http://autoshineshop.no/catalog/advanced_s...?keywords=pedal Endret 17. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Bilting har det du er ute etter, men da må du bestille fra Danmark.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå