SlettetBruker5125 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er det mulig å finne et loginscript, med disse mulighetene: Innlogging/Utlogging Glemt passord funksjon Registrer ny bruker Adminpanel Vise brukere PHP + MySQL er mulig.. Alle svar er like viktige Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er det mulig å finne et loginscript, med disse mulighetene: Innlogging/Utlogging Glemt passord funksjon Registrer ny bruker Adminpanel Vise brukere PHP + MySQL er mulig.. Alle svar er like viktige 8625865[/snapback] det er mulig, jeg har ikke noe kode til deg, men kan du noe php? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Er det mulig å finne et loginscript, med disse mulighetene: Innlogging/Utlogging Glemt passord funksjon Registrer ny bruker Adminpanel Vise brukere PHP + MySQL er mulig.. Alle svar er like viktige 8625865[/snapback] det er mulig, jeg har ikke noe kode til deg, men kan du noe php? 8625899[/snapback] Jeg kan grunnleggende php, sånn som å skrive ut tekst fra variabler og sånn, men det største jeg har kodet er et chatscript Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du kan jo jobbe ut i fra et login script da. Det finnes en loginscript-tutorial her Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Du kan jo jobbe ut i fra et login script da. Det finnes en loginscript-tutorial her 8626167[/snapback] Takk skal prøve.. Vet ikke om jeg skal google etter det.. har prøvd før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå