mske Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hei Ønsker gjerne å få respons på dette designet Begrunn gjerne hvorfor du mener det du sier, og hva jeg kan gjøre bedre. På forhånd takk Bilde Ja, er klar over at domenet er opptatt - skriften på headeren skal skiftes ut... Endret 16. mai 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Enkel skrift, enkel å lese. Ville muligens fjernet "grønnfarge-delen" da denne kan virke distraherende på øynene. Samt at denne også vil "slite" ut øynene når om du skal lese mye i bloggen. Lenke til kommentar
mske Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ja , vurderte mye frem og tilbake om jeg skulle la den stå der..endte med at jeg lot den stå, men skal se om jeg finner en mindre "plagsom" bakgrunn Lenke til kommentar
mske Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Ingen som har noe å komme med? Noen tips til forbedringer eller noe sånt? Alt mottas.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg ville kanskje sentrert logoen øverst på sida, samt som andre her sier endre/fjerne bakgrunnen. Av en eller annen grunn syns jeg det også var irriterende med de "~" tegna mellom hver kategori. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Mine meninger: - For lite luft mellom meny og første innlegg - Jeg likte heller ikke ~ - For mye luft mellom slutten på innlegg og "Les mer" - For lite luft mellom forrige "Les mer" og neste innlegg - Bakgrunnen er fin, men ton ned fargen med mer grått (brightness opp, contrast ned). Eventuelt kan du fade den ut til hvitt fra toppen og nedover sida - 1 piksel brunt rundt den svarte headeren var ikke fint Lenke til kommentar
mske Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har da ikke 1px brunt rundt headeren? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 1 piksel rgb(87, 87, 86) går rundt headeren. Lenke til kommentar
nilspl Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er veldig mange som synser mye når det gjelder utforming av blogger. Det er klart at det er umulig å finne noe som alle liker. Jeg synes jeg har fått mye nyttig informasjon om dette på bloggdesign.net, man må jo ikke følge alle råd, men det er greit men noen råd og tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Gratulerer med nekroposting de-luxe. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 ...mye nyttig informasjon om dette på bloggdesign.net... Når man lager en blogg om bloggdesign, burde man ikke da ha et noenlunde ok bloggdesign :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå