Gnuen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hei Reinstalerte pcen min for noen uker siden og har hatt problemer med video siden det, samme kas video filer det er så hakker det og stopper opp. har prøvd masse forskjellige avspillings program Men får samme hakking på alle har winxp sp2 amd 3200+ cpu 2 giga ram og Abit Fatal1ty AN8, nForce4 Ultra, Socket -939,ATX,S-ATA,GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 hoved kort. som sakt problem kom etter reinstalasjon av winxp har aldrig hatt problem med dette før Noen som har noen tips hva dette kan være? Gnuen Endret 23. mai 2007 av Gnuen Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Sjekk at kontakten sitter godt i hovedkortet. Hadde samme problemet før, og det var bare det som trengtes. Lenke til kommentar
Gnuen Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Sjekk at kontakten sitter godt i hovedkortet. Hadde samme problemet før, og det var bare det som trengtes. 8626063[/snapback] kontakten? hva mener du? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 OT... Må bare pirke litt.. Lagg, det er når bildet ol. henger etter pågrunn av nettverket. feks. lav internett linje = lagg Hakk, er når du har for dårlig PC til å kjøre det du skal. Eller tekniske feil som det er i ditt tilfelle... Åssen skjermkort har du? har du huska å laste ned driverene? Lenke til kommentar
Gnuen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 OT... Må bare pirke litt.. Lagg, det er når bildet ol. henger etter pågrunn av nettverket. feks. lav internett linje = lagg Hakk, er når du har for dårlig PC til å kjøre det du skal. Eller tekniske feil som det er i ditt tilfelle... Åssen skjermkort har du? har du huska å laste ned driverene? 8626308[/snapback] hei skal gi litt mere utfyllende info nå har laget ein del videoer som eg har redigert sjølv.(mange andre filmer eg ikke har laget sjølv er samme problem på) om eg skal se dei på pcen stopper bilde og lyd opp og så går det ein 2 til 3 sekunder så kommer bilde og lyd igjen. dette skjer hele filmen igjenom, om eg uploader filmen på youtube så kan eg se filmen uten problem. har laget filmen i mpeg/vma har gforce gt6600 skjermkort alle drivere på hele pcen er oppdaterte. som sakt så har eg ikke hatt noe problem med dette før reinstalerte pcen og da begynte det. får feilen i ms mediaplayer 11 /dvdx player /divx player/alle dvd program eg har testet skjønner bare ikke ka som kan være problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå