Dotten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da er det bekreftet at FOX benytter seg av avtalen med Kiefer Sutherland som ble inngått i fjor og 24 blir nå å finne på tv-skjermen frem til 2009. Det varsles vesentlige endringer, man skal vekk fra CTU i LA og det blir et nytt cast. http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...af7ad0b8f751846 With the countdown clock ticking till Fox's Thursday upfront presentation, the network has picked up real-time drama "24" for two more seasons. The unusually late renewal for the Emmy-winning "24," from Real Time Prods., Imagine TV and 20th Century Fox TV, will keep Jack Bauer saving the day through the 2008-09 season. Series star Kiefer Sutherland already is locked to stay with the show through May 2009 under a three-year, eight-figure deal Sutherland inked last year with 20th TV (HR 4/10/2006). "We're re-creating the series," executive producer/showrunner Howard Gordon said. "It is going to be a real-time thriller. Beyond that, it's an open book." Meanwhile, Fox also has ordered a 13th season of the late-night comedy series "MADtv," which airs at 11 p.m. Saturdays. The show is produced by QDe. Advertisement " 'MADtv' continues to be a Saturday-night staple, especially among younger audiences," said Todd Yasui, senior vp late-night programming at Fox. As for "24," the series has had a roller-coaster ride the past couple of seasons. It earned rave reviews for Season 5, which was capped by five Emmys last year, including best drama series and a best actor trophy for Sutherland. But during its current sixth season, "24" has drawn criticism from fans about losing some of its creative footing. Gordon said he felt those assessments were "unfair." "On balance, it was a very successful season," he said. The upcoming re-invention of the series was something the producers have talked about for a while, Gordon said. Aside from Sutherland, "24" will return with a new cast (some old favorites might return in different roles) and a new, non-Los Angeles location, with the producers even contemplating telling the story from two locations. Created by Joel Surnow and Robert Cochran, "24" is exec produced by Surnow, Cochran, Gordon, Evan Katz, Jon Cassar, Sutherland and Brian Grazer. "24" joins Fox's previously renewed series "House," "Prison Break," "Bones," " 'Till Death" as well as the network's Sunday animated comedy block. Fox's recently picked-up new series for next season include three comedies -- the Kelsey Grammer-Patricia Heaton starrer "Back to You," Amy Sherman-Palladino's "The Return of Jezebel James" and the Farrelly brothers-produced "The Rules of Starting Over." New dramas picked up include "Canterbury's Law," starring Julianna Margulies; the New Orleans-set cop drama "K-Ville"; the high-concept detective drama "New Amsterdam"; and the "Terminator"-themed sci-fi drama "The Sarah Connor Chronicles." Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Leste nettopp det samme selv. Herlig! 8 sesonger med 24 vil si totalt over 128 timer, det er ikke verst. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er vel og bra at det blir 8 sesonger med 24, men at de skal begynne med et helt nytt opplegg syns jeg virker veldig rart. Hvis de forandrer cast og bevege seg vekk fra CTU er det jo ikke lenger 24! Jeg håper virkelig at de vet hva de driver med nå! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har håpet de skulle komme seg vekk fra terroristjakten for flere sesonger siden og gleder meg over denne nyheten. Så kanskje vi slipper en ny sesong seks som kun har vært gjenbruk av gamle sesonger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hva er det som gjør at 24 ikke blir så kjedelig sånn som LOST? selv så fulgte jeg med på lost, men ble lei av det etter 2 sesong.. hva er det som gjør 24 så "kult" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 24 har ny storyline hver sesong, mens Lost spinner på ett eneste stort plot. 24 kjører en sikker formel som har fungert siden sesong 1, og som fenger hver gang. Denne ser imidlertid ut til å begynne å bli oppbrukt nå, siden fansen skriker etter noe nytt. Dessuten er 24 en actionserie, mens Lost er en dramaserie. Gledelig nyheter at det kommer flere sesonger av 24 forresten, spesielt siden de har tenkt å begynne å tenke nytt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Sesong 6 har jo, i mine øyne, vært en skuffelse. På linje med sesong 4. Når man snakker om Lost så har jo den serien tatt seg enormt opp nå i siste halvdel av sesong 3. Sesong 3 av Lost holder en helt annen klasse enn sesong 6 av 24. Akkurat som sesong 5 av 24 var bedre enn sesong 2 av Lost. Det er snakk om at det skal bli mer thriller over 24. Det lover godt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg gleder meg... Jack Bauer i aksjon to dager til må bli bra... Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 På tide med noe nytt nå ja. Håper også det blir mer fet "Jack Bauer"-action og mindre dramafyll. Spesielt var det barnslige trekantdramaet mellom Mylo, Chloe og Morris i sesong 6 ufattelig kjedelig å se på. Litt mer gjennomtenkte og realistiske plot(s) hadde heller ikke skadet. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Slå lenge Jack får noen frags så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
aloras Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva vil egentlig nytt cast si? Vil det si helt nye skuespillere eller? Jack må jo være med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hva vil egentlig nytt cast si? Vil det si helt nye skuespillere eller? Jack må jo være med? 8641867[/snapback] Når de benytter seg av avtalen med Kiefer så vil han såklart være med.. Dette blir herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå