kverna Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tenkte jeg skulle høre hva dere synes. Jeg liker det, men gjør dere det ? Nikon D70s Nikon 18-70mm 1/40sek lukkertid F/16 Blender Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Likte det veldig godt, fikk en utrolig fartsfølelse. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Likte det veldig godt,masse fartsføelse. Hvordan du greide å ta dette? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Likte det veldig godt,masse fartsføelse.Hvordan du greide å ta dette? 8626358[/snapback] Pekte kameraet riktig vei, fulgte bilen og hadde lang lukkertid. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 God panorering Men jeg likte ikke logoen Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Brukte du stativ? 8627039[/snapback] bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid... bra bilde kverna... selv ville jeg nok fått med litt mere over bilen... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Foruten litt mer luft rundt bilen er dette utrolig bra! Liker godt panoreringen jeg også. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Brukte du stativ? 8627039[/snapback] bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid... 8627627[/snapback] Kan jo fint bruke stativ når man panorerer? Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Stilig bilde med bra fartsfølelse, men jeg synes utsnittet blir altfor trangt. Mer luft! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Brukte du stativ? 8627039[/snapback] bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid... bra bilde kverna... selv ville jeg nok fått med litt mere over bilen... 8627627[/snapback] Brukte ikke stativ nei, kunne brukt monopod men med 70mm brennvidde er det ikke vits. Kan legge ut en versjon med mer luft hvis det ønskes. Gikk for ett litt sånn "banner"-bilde, derfor det fryktelig tette utsnittet. Foruten litt mer luft rundt bilen er dette utrolig bra! Liker godt panoreringen jeg også. 8627661[/snapback] Se over, og takk Brukte du stativ? 8627039[/snapback] bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid... 8627627[/snapback] Stemmer det, monopod kan være kjekt hvis man har et litt annet objektiv. Kan jo fint bruke stativ når man panorerer? 8629048[/snapback] Da blir bildet merkelig pga. måten stativet står. Veldig upraktisk er det også. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tøft bilde, og du har vært dyktig med panoreringen. Skjønner hva du mener med at du vil ha et bannerbilde, da er det nok greit cropet. Ellers ville jeg nok ha valgt et mye mer romslig utsnitt selv også, men det er selvfølgelig avhengig av hvordan bakgrunnen er på det vi ikke ser. Når det gjelder bruk av stativ når man panorerer er ikke dette noe problem, men et godt kulehode med ikke altfor hard stramming er nok det beste. Ellers er jo monopod nyttig til sånt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Laster opp ett litt luftigere bilde for de som måtte ha lyst til å se. Kun gjort svart hvitt med rød logo i photoshop. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kanon, men det ble LITT for mye, slik at bakrunnen blir litt forskjellig i toppen, eller et knall bilde! Lenke til kommentar
heier Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jaja, jeg trodde jeg hadde fått noen bra panoreringer fra Gatebil helt til jeg så dette Veldig bra bilde. Godt gjort å få det så skarpt på så lang lukkertid. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Fint bilde med god panorering og bra skarphet av bilen. Kunne kanskje ha hatt litt mer kontrast i bildet, bl.a gjort bilfargen enda mørkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå