Gå til innhold

Toyota Supra på Gatebil Våler 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte du stativ?

8627039[/snapback]

bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid...

bra bilde kverna... selv ville jeg nok fått med litt mere over bilen...

Lenke til kommentar
Brukte du stativ?

8627039[/snapback]

bruker ikke stativ på sånne bilder, men følger kamera med bilen mens man tar bilde kombinert med litt lukkertid...

bra bilde kverna... selv ville jeg nok fått med litt mere over bilen...

8627627[/snapback]

Brukte ikke stativ nei, kunne brukt monopod men med 70mm brennvidde er det ikke vits. Kan legge ut en versjon med mer luft hvis det ønskes. Gikk for ett litt sånn "banner"-bilde, derfor det fryktelig tette utsnittet.

Foruten litt mer luft rundt bilen er dette utrolig bra! Liker godt panoreringen jeg også. :)

8627661[/snapback]

Se over, og takk :)

Brukte du stativ?

8627039[/snapback]

8627627[/snapback]

Stemmer det, monopod kan være kjekt hvis man har et litt annet objektiv.

Kan jo fint bruke stativ når man panorerer?

8629048[/snapback]

Da blir bildet merkelig pga. måten stativet står. Veldig upraktisk er det også. :)

Lenke til kommentar

Tøft bilde, og du har vært dyktig med panoreringen. Skjønner hva du mener med at du vil ha et bannerbilde, da er det nok greit cropet. Ellers ville jeg nok ha valgt et mye mer romslig utsnitt selv også, men det er selvfølgelig avhengig av hvordan bakgrunnen er på det vi ikke ser.

Når det gjelder bruk av stativ når man panorerer er ikke dette noe problem, men et godt kulehode med ikke altfor hard stramming er nok det beste. Ellers er jo monopod nyttig til sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...