Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Endelig ferdig med ALT :D

Fikk 6 i samfunnsfag muntlig på fredag. Så fornøyd jeg kan være nå :D

Dog, lurer ennå veldig på hva jeg får på norskeksamnene mine :hmm:

De får vi på torsdag, tror jeg. Mest bekymret over nynorskteksten ;)

8879453[/snapback]

hehe. . samme her :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Norsk både skriftlig og muntlig, værste som kunne skje med meg, men fikk 5 på muntlig, skriftlig bokmål og skriftlig nynorsk... Så sånn sett er jeg veldig fornøyd:)... Men skulle ønske jeg kom opp i engelsk skriftlig og noe annet muntlig for da hadde jeg sannsynligvis fått 6... :(

Lenke til kommentar
Fikk Norsk både skriftlig og muntlig, værste som kunne skje med meg, men fikk 5 på muntlig, skriftlig bokmål og skriftlig nynorsk... Så sånn sett er jeg veldig fornøyd:)... Men skulle ønske jeg kom opp i engelsk skriftlig og noe annet muntlig for da hadde jeg sannsynligvis fått 6... :(

8896846[/snapback]

Dere har fått utdelt eksamenskarakterene? :ohmy:

Vi får dem ikke før på torsdag.

Lenke til kommentar

8896846[/snapback]

Dere har fått utdelt eksamenskarakterene? :ohmy:

Vi får dem ikke før på torsdag.

8897127[/snapback]

Fikk vite dem på mandag, rektor prata med oss en og en og sa karakter... Får vitnemålet på torsdag da...

Lenke til kommentar

Fekk vitnemålet i går. :)

5 på nynorsk

5 på bokmål

Og sjølvsagt er eg storfornøgd. Hadde ikkje venta så bra karakter på teksten eg skreiv på tekstheftedagen..

Hadde vore litt morosamt å fått sett komentarane ja. Men dei trudde eg vi skulle få sjå....

Endret av -sakko-
Lenke til kommentar

Eg fekk vitnemålet i går på avsluttningsfesten for 10ende klasse.

Mitt vitnemål:

Eksamenskarakterar:

Krl - Munnleg - 4

Norsk - Sidemål - 4 (skrivedag 2)

Norsk - Hovudmål - 3 (skrivedag 1)

Eg var skikklig missfornøgd med den 3eren, så eg har prata med læraren min og eg skal inn og skrive under på klage på mandag.. Det var den teksten eg hadde forbredt meg godt til, og eg synest den var den beste av dei tekstane også. Eg husker ikkje med ein gong kass tekst som eg hadde skrevet i hovudmål, men den som eg trudde var den beste, var visst den dårlegaste i følge sensor :ohmy: eg som kanskje hadde håpa på ein 5 eller sterk 4 på den teksten, og fekk 3 av sensor... Men eg skal klage og få revurdert hovudmålteksten min, og då forventer eg iallefall å gå opp til 4eren på den også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xHHpelJc

Da har jeg kommet hjem fra vitnemålsutdeling, og kan fint si meg fornøyd med resultatene.

Eksamen:

Norsk skriftlig hovedmål - 6

Norsk skriftlig sidemål - 5

Engelsk muntlig - 5

Samme som standpunkt det. Skulle ønske jeg kom opp i samfunnsfag muntlig da.

Lenke til kommentar

Vel fornøyd jeg og, egentlig. Kunne nok gjort det bedre i nynorskeksamen, men klandrer ikke meg selv.

Samfunnsfag muntlig - 6

Norsk bokmål - 5

Norsk nynorsk - 4

Snittet (regnet på den nye måten) ble ~5,4, så bør vel være fornøyd ;)

Lenke til kommentar

fikk 4 på begge

Er ikke forøyd med tanke på at jeg fikk 6 på tent til jul, og 5+ i vår, på bokmål altså... 4 i nynorsk er helt greit assa.

lurte litt på å klage, men læreren sa det var en del styr å sånt, noen som vil lese andre utkastet, å vurdere det??

lurer litt på om det var for at det ikke passa helt til oppgaven da...

Noen som skrev den oppg å slåss uten å slå? oppg 5 tror jeg...?

syns egentli vi bør å få vite grunnlaget for karakterene, kunne vært litt mer som vurderingen på avsluttende prosjekt, (selv om det ikke er karakterer der da...)

Endret av miapia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...