Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Jeg valgte oppgave 5. Kjedelig og kort ble den, med masse skrivefeil. Tenkte litt på oppgave 8. men det ville bare gått til...

Ble ikke særlig fornøyd på skrivedag 2. Mest på 1. siden jeg skrev på Bokmål første dagen, og vi fikk forberedelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg valde oppgåve 4 og skreiv eit dikt!! Så og sei første gang eg har gjort. Det blei faktisk bra  :)  Reiste når klokka var ti over eit.

8689894[/snapback]

For langt skrev du? Er det ikke vansklig med langt dikt? :dontgetit:

Jeg valgte oppgave 4. Har glemt overskriven haha *tenke*

(I) "Eg ville berre..." Den ble ca 7 sider tror jeg ;)

Blir sikkert en haug av skrivefeil. Nynorsk er ikke noe jeg kan for å si det sånn.

Så er det bare å vente på karakterene :ermm:

Vi er ferdig med muntlig eksamen :D:cool:

8691264[/snapback]

For eller kor?

Lenke til kommentar
Vi er ferdig med muntlig eksamen :D:cool:

8691264[/snapback]

med muntlig?

jeg skrev forresten 6 datasider om oppgave 1. Beste stilen jeg noen gang har skrevet. Gleder meg til å se hvordan "noen utenifra" liker stilen min. Satt til 11- halv 12 tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg skrev oppgave 6.

Hvilken årstid eller noe sånt.

Ble overrasket over meg selv hvor bra jeg fikk til å skrive egentlig.

Var ferdig å skrive klokken ni, og jeg begynte kvart over åtte. Resten av tiden fram til klokken kvart over ett satt jeg å spilte Minesveiper og så på film på mp3-spilleren min ^^

Lenke til kommentar

Har de lov til å ha med mp3 på eksamen? Vi måtte levere frå oss alle sånne ting

Valte forresten oppgave 4

Skreiv et moderne eventyr på 5 dataskrevne sider. Det var til og med på bokmål :D

Endret av -sakko-
Lenke til kommentar

Vi måtte også legge fra oss mobiler og sånt... Eg måtte legge fra meg min med en gang eg hadde fått den igjen :hrm: ...

Fy søren til tidlig alle sammen går da... Eg satt sjølv til klokka 15:30. Eg tok oppgåve 5 og skreiv 8 og ei halv side.. Handskrevne.

Trur eg var den siste eleven som gjekk frå skulen. Trur nok det berre var meg, vaskedama og inspektøren på skulen som var igjen då eg var ferdig :cool:

Får alle dåkke lov til å bruke PC på eksamen om dåkke vil? var berre folk som trenger ekstrahjelp og en med dårlig handskrift som fekk bruke PC i vår klasse. Læraren sa at vi var sikkert det siste trinnet som ikkje fekk lov å bruke PC på eksamen... Ser sånn ut her at mange har brukt PC :hmm:

EDIT: Eg skreiv novelle :p

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Får alle dåkke lov til å bruke PC på eksamen om dåkke vil? var berre folk som trenger ekstrahjelp  og en med dårlig handskrift som fekk bruke PC i vår klasse. Læraren sa at vi var sikkert det siste trinnet som ikkje fekk lov å bruke PC på eksamen... Ser sånn ut her at mange har brukt PC  :hmm:

8694847[/snapback]

Vi brukte pc på begge skrivedagene. på skrivedag 1 fant pcen ut at den skulle slå seg av automatisk (batteriet var på fullt) så jeg måtte bytte til en annen pc :p

hadde heldigvis ikke begynt å skrive før det skjedde.

Dessuten har vi brukt pc hele året, (dvs hele 10 klasse a - e) istedet for kladdebøker. eneste faget vi trengte kladdebok til var matte . Hadde vært kjipt å konstruere geometriske figurer på pc :!: (paint + touchscreen anyone?)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Har de lov til å ha med mp3 på eksamen?  Vi måtte levere frå oss alle sånne ting

8694685[/snapback]

mp3 spillere var lov, så lenge man ikke kunne koble den opp mot PCen der og da.

Mobilen skulle de ha.

Får alle dåkke lov til å bruke PC på eksamen om dåkke vil? var berre folk som trenger ekstrahjelp  og en med dårlig handskrift som fekk bruke PC i vår klasse. Læraren sa at vi var sikkert det siste trinnet som ikkje fekk lov å bruke PC på eksamen... Ser sånn ut her at mange har brukt PC  :hmm:

8694847[/snapback]

Vi fikk bruke PC om vi ville ja.
Lenke til kommentar

Klasserom? Lol, vi var i forsamlingssalen i skolen. Med et eget lille nettverk der inne, på selve scenen var det 8 datamaskiner hvor lærerne kom med minnepenn inn i pcnene våre, tok vår fil og gikk til scenen for å printe ut.

Alle fikk datamaskiner, og alle fikk en drit svær pult hver! 2,5 ganger større enn vanlig pult=D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...