Ballus Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg skal sove leeenge imorgen, og jeg skal iallefall ikke på skolen, jeg lærer ikke noe nytt allikevel Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det ? Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Visst artikkeltrekkene er "overlegne" i forhold til intervjutrekkene så bør det ikke bli noe problem Lenke til kommentar
Deem Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det ? 8679019[/snapback] Nei, det er noe som heter artikkel intervju ... jeg skrev to stykker, ble til sammen nesten 2datasider, takket være ideen din ... Du får pluss om det er gode og direkte spørsmål med konkrete svar. Noen som har noen tips på hvordan lære nynorsk på 1, 2, 3? Hilsen David Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som har noen tips på hvordan lære nynorsk på 1, 2, 3?Hilsen David 8679129[/snapback] Hvis du ikke kan noe nynorsk fra før så sliter du.. Men ta gjerne en titt på innlegg nr 6 i denne tråden Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg vippet mellom 4 og 5 i nynorsk. Læreren var litt snill (?) og ga meg 5 som standpunkt. Er nesten 100 % sikker på at jeg kommer til å falle ned Men i alle fall, skal øve en del i dag får bare håpe på det beste. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skal vi bruke samme teksthefte som på skrivedag 1, som på skrivedag 2? Må kanskje lese igjennom da Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Skal vi bruke samme teksthefte som på skrivedag 1, som på skrivedag 2? Må kanskje lese igjennom da 8679529[/snapback] Nei, vi skafå oppgavebasert imorgen.. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nei, vi skal ikke det. Vi får helt andre oppgaver som ikke har noen form for relevans til tekstheftet vi fikk. Og hvordan har du tekstheftet enda? Skulle man ikke levere det inn sammen med besvarelsen på dag 1? Edit: Tee_C kom før meg der gitt Endret 23. mai 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Men med samme teksthefte som utgangspunkt da? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ikke slik jeg har forstått det. Kommer helt andre oppgaver som ikke har noe med "framtiden i våre hender" å gjøre. Helt uavhengig fra heftet. Vi får stiloppgaver på dag 2 som vi simpelt skal besvare på ved å skrive en skjønnlitterær tekst. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Men med samme teksthefte som utgangspunkt da? 8679590[/snapback] Nei, det har ingenting med det andre heftet og gjøre. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Og hvordan har du tekstheftet enda? Skulle man ikke levere det inn sammen med besvarelsen på dag 1? 8679583[/snapback] Stemmer det, vakten tok med seg tesksheftet Flause Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 haha. det hadde jeg også glemt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går. Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går. Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven? 8680350[/snapback] Ja, det vil jeg tro. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær Lenke til kommentar
Husee Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går. Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven? 8680350[/snapback] Jepp! Det kan du gjøre! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær 8680909[/snapback] Haha, var ganske bra til oss. Var mye mer komfortabelt enn tentamener. Stolene i klasserommet er helt forferdelige. Lenke til kommentar
-sakko- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Trur dette gjekk nogelunde bra. Skreiv 4 dataskrevne sider om klimaforandringar. Vi fekk skrive på data, men stolane vi fekk var harde Eg satt helt til 15.30, men det var fordi vi hadde responsgrupper til klokka to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå