Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem :p

Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det :hmm:?

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem :p

Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det :hmm:?

8679019[/snapback]

Nei, det er noe som heter artikkel intervju :) ... jeg skrev to stykker, ble til sammen nesten 2datasider, takket være ideen din :thumbup: ... Du får pluss om det er gode og direkte spørsmål med konkrete svar. ;)

Noen som har noen tips på hvordan lære nynorsk på 1, 2, 3?

Hilsen David :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg vippet mellom 4 og 5 i nynorsk. Læreren var litt snill (?) og ga meg 5 som standpunkt. Er nesten 100 % sikker på at jeg kommer til å falle ned :p

Men i alle fall, skal øve en del i dag ;) får bare håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Nei, vi skal ikke det. Vi får helt andre oppgaver som ikke har noen form for relevans til tekstheftet vi fikk. Og hvordan har du tekstheftet enda? Skulle man ikke levere det inn sammen med besvarelsen på dag 1?

Edit: Tee_C kom før meg der gitt :p

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Ikke slik jeg har forstått det. Kommer helt andre oppgaver som ikke har noe med "framtiden i våre hender" å gjøre. Helt uavhengig fra heftet. Vi får stiloppgaver på dag 2 som vi simpelt skal besvare på ved å skrive en skjønnlitterær tekst.

Lenke til kommentar

I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går.

Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven?

Lenke til kommentar
I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går.

Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven?

8680350[/snapback]

Ja, det vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt :thumbup:

Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær :roll:

Lenke til kommentar

8680350[/snapback]

Jepp! Det kan du gjøre!

Lenke til kommentar
Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt :thumbup:

Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær  :roll:

8680909[/snapback]

Haha, var ganske bra til oss. Var mye mer komfortabelt enn tentamener. Stolene i klasserommet er helt forferdelige. :hrm:

Lenke til kommentar

Trur dette gjekk nogelunde bra. Skreiv 4 dataskrevne sider om klimaforandringar.

Vi fekk skrive på data, men stolane vi fekk var harde :p

Eg satt helt til 15.30, men det var fordi vi hadde responsgrupper til klokka to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...