Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Ble ferdig kvart på 3 (ja veit, litt sent, men viktig å gjøre ting nøye ;) )

Ble 6,5 sider (håndskrevne) på meg. Hadde blitt omlag 7 hvis jeg ikke hadde forkortet :p

Lurer veldig på hva jeg får :hmm:

Venter en 5. Tror ikke det blir over det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt til halv tolv.    3 og ei halv side ble det.  skulle skrive leserinnlegg men glemte å skrive ...    "Hilsen VesleKim"    kan jeg bli trekt i karakter for det?

8672491[/snapback]

Mest sansynlig, ja, men ikke like mye som meg fordi jeg ikke holdt meg til oppg... ;)

Lenke til kommentar

Må takke Atir_ for ideén! Skrev 4,5 sider på data. Mye avsnitt og sånt... Første gang jeg ikke ble sliten på en dags-stil-greie... eksamen var jo mye lettere å skrive på enn tentamen... Mener selv at jeg gjorde det ganske bra... Krysser fingrene for en femmer!

Håper det gikk bra med dere andre også... Lykke til med skrivedag to, jeg kommer faen meg til å trenge det, er det noe jeg suger i så må det være nynorsk! :w00t::D

Lenke til kommentar

Man skal ikke skrive sjanger. Trekkene i teksten skal være så klare at sensor skjønner at du f.eks. har skrevet artikkel.... Og har du bomma på sjanger så kan han tro at du har blanda, så du kan ikke få trekk for det... Læreren vår ba oss om å ikke skrive sjanger...

Lenke til kommentar
Man skal ikke skrive sjanger. Trekkene i teksten skal være så klare at sensor skjønner at du f.eks. har skrevet artikkel.... Og har du bomma på sjanger så kan han tro at du har blanda, så du kan ikke få trekk for det... Læreren vår ba oss om å ikke skrive sjanger...

8673273[/snapback]

Åå :D *Lettet*

Da er det bare å krysse fingrene for at han skjønner at jeg har skrevet essay :!:

Lenke til kommentar

8673273[/snapback]

ah! :love: takk for det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...