Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Jeg og ble ferdig 12:00 ;) Gjekk rimelig fint her òg. Godt å høre at det gjekk fint med dere òg :D

Jeg skrev om utdanningen min, eller hvordan jeg har planlagt det. Har tenkt å drive på med multimedia, så ble nok en tekst på ca. 3 datasider (1255 ord) om filmredigering og livet mitt.

Hva skrev dere om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev 6,5 sider på bokmål om skrivefeil, SMS-språk og om vi fortsatt vil ha nynorsk om noen hundre år, om vi i det hele tatt har et norsk språk. Får bare håpe jeg ikke fucka alt med skrifta mi, vi fikk ikke skrive på pc... :mad:

Lenke til kommentar
har fått to 6'ere på norsk på rad nå, men i nynorsk får jeg bare 4-5.  så lurer på om det er noen forbedringer..  Kravene for eksamen er vel også høyere.

8670864[/snapback]

BARE 4-5?? Jeg skrev på nynorsk idag, og jeg HÅPER på 3 pga jeg ikke skrev noe om framtida.. noen jeg tror vi skulle...

Lenke til kommentar
har fått to 6'ere på norsk på rad nå, men i nynorsk får jeg bare 4-5.  så lurer på om det er noen forbedringer..   Kravene for eksamen er vel også høyere.

8670864[/snapback]

BARE 4-5?? Jeg skrev på nynorsk idag, og jeg HÅPER på 3 pga jeg ikke skrev noe om framtida.. noen jeg tror vi skulle...

8671238[/snapback]

men nå jobber ikke du allverden da.. du skrev jo ikke om temaet engang...

Lenke til kommentar

Jeg skrev 7,5 side bokmål. Er fornøyd med det :)

Men gruer meg til å få vite karakteren, det er vel mye strengere på eksamen, og på tentamen pleier jeg å få 4/5 når jeg skriver sakprosa bokmål :ermm:

Jeg får alltid bedre på nynorsk-tentamen enn bokmål-tentamen. Lurer på om det blir sånn på eksamen også :hmm:

Lenke til kommentar

du skrev jo ikke om temaet engang...

8671284[/snapback]

Nei gjorde ikke det.. glemte det faktisk. :ermm: Går det ann å få stryk for det?

8671374[/snapback]

Du går ihvertfall ned i karakter :hmm: 1 karakter tror jeg det var.

En i klassen min glemte kilder.. han var såå glad, men så kom han på det med kilder.

Lenke til kommentar
Alle i klassen fikk hver sin bærbar med vista installert og en svær pult til alle sammen.

Digg, mye bedre enn tentamen!

8671533[/snapback]

Nesten samme som her, bare at vi ikke hadde vista, nesten nye lappizer å greier!

De fleste lærere suger jo på tecknologi da, så det er nok derfor.

Hadde selv ca 1100 ord. Rimelig fornøyd! Skrev om miljøkrisen og hva jeg som enkeltperson kunne gjøre for å forhindre utslipp av drivhusgasser.

Hva mener dere med kilder? Vi må bare lever inn notatarket vi hadde fått og kunne fulle ut stikkord på.

Lenke til kommentar

Ja, mange begynte å snakke når det nærmet seg slutt. "Nasir, går det bra? *sluuurp* *klapp på ryggen* *slurp* *går bort til en annen*

>.<

Enig med Husee, bare notatarket, vi hadde printer i rommet. Hehe, spilte litt kabal og piball, prøvde å koble til nettet, men gitt, datanerdene (øhm, IT-administrasjonen hadde stengt det). Er selv en datanerd, men de kan mye mer enn meg. Vi hadde en egen lille nettverk under eksamen, som en liten LAN :D

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Vi skrev også på data, jeg ble ferdig kl. 15.05, de 4 siste timene så satt jeg å leste og retta teksten om og om igjen :p

Jeg skrev om meg selv, og mitt liv

Edit: skrev 2,5 datasider st. 12

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Hva søren skjer med at mange fikk digg laptop å skrive på a?

Måtte sitte stille hele tia og skriver på ark vi  :(

8671645[/snapback]

Samme her! :hrm: Vi fikk beskjed om at kun de som hadde spesialundervisning fikk bruke pc. Vi er en liten skole, ja, men uansett...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helvetes tull er det det er!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...