Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

i det heftet "Framtida i mine hender" blei eg ganske irritert over ein tekst.

Teksten på side 16 synest eg var heilt feil. "Ti bud til en ung mann som vil frem i verden"

1. Det første bud er ganske lett.

Det som er flest har alltid rett

2. Tenk alltid på hva folk vil si.

Og ta den sterkestes parti.

3. Og tviler du, så hold deg taus

til du ser hvem som får applaus

4. Tenk nøye ut hva du bør mene.

Det kan bli dyrt å stå alene.

Dette er personer som irriterer meg grenseløst. Det finnes person1 som baksnakker person2. Men når person1 er i nærheten av person2 er det respekt til person 2 og person1 har alltid samme meiningar som person2 og støtter person2 på alle måter fordi person2 får alltid fleirtalet med seg.

8667159[/snapback]

De ti bud til en ung mann som skal fram i verden er skrevet av Jens Bjørneboe, Jens var en samfunnskritisk forfatter, og de ti budene var ironisk ment og gjorde narr av samfunnet. De budene er ikke seriøse :)

Her er mer om Jens Bjørneboe: http://no.wikipedia.org/wiki/Jens_Bj%C3%B8rneboe

8667256[/snapback]

Oija :p Då er eg einig med han. Virker som ein smart person :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her, blir veeeldig rotete. Veldig stygt også, ingen system, but ohwell, jeg overlever :).

Dæven denne tråden tar helt av! :cool:

Diskusjon.no burde vært stolt, de tjener jo på brukere pga eksamen :):D:):innocent::ermm::dontgetit::thumbup:

*føler meg som en fjortis nu*

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
jeg syns filmen av AL gore var jevli bra :D det eneste som jeg ble litt kvalm av er at vist du leser om han på wikipedia så finner du ut av at han har et hus som er så stooort at han bruker like mye strømm som 10 gjennomsnittlige hus .. :S

mista sansen for han da ..

8667534[/snapback]

flytrafikken ødelegger ozonlaget.. ... selv kjører han privatfly :nei:

edit: har ikke fått ark enda.. kunne velge å bare ta med et ark selv og stemple det på skolen i morra

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar
jeg syns filmen av AL gore var jevli bra :D det eneste som jeg ble litt kvalm av er at vist du leser om han på wikipedia så finner du ut av at han har et hus som er så stooort at han bruker like mye strømm som 10 gjennomsnittlige hus .. :S

mista sansen for han da ..

8667534[/snapback]

flytrafikken ødelegger ozonlaget.. ... selv kjører han privatfly :nei:

edit: har ikke fått ark enda.. kunne velge å bare ta med et ark selv og stemple det på skolen i morra

8667825[/snapback]

Ozonlaget er fikset, det er ikke det som er problemet, hvis du skriver dette så gjør du en tabbe, ;)

Lenke til kommentar
De fleste begyner vel å bli noenlunde ferdige, hva skal dere ta med imorra av mat?

Skal selv ta med matpakke og frukt (ala druer)....

Skal snart sove, kom med pakka deres til imorra folkens.

8667909[/snapback]

Er sånn ca ferdig, må bare ha en bra avslutning, og lære meg alt utenatt, og skrive notatark :ermm:

Matpakken min blir baguett, druer, sjokolade, og iste.

Lenke til kommentar

Eg skal ha med meg:

Druar, Eple, Sjokoladekjeks (til innspurten), ei 1,5l flaske med vatten frå springen, og brødskive.

Eg er ikkje ferdig, og gidd ikkje skrive ferdig heller.

Skal berre skrive ferdig notatarket så skal eg legge meg.

Lenke til kommentar

Veldig mye vann, vet ikke i liter. Sjokolade, druer, matpakke (med brød og ost osv), små gulrøtter (knaske røtter eller hva nå enn det heter).

Får stikke til Kiwi imorra tidlig før skolen og kjøpe :).

Stikker nu, må slappe av nå, sees folkens. Veldig lærerikt å tilbringe èn hel dag med dere, koselig også :). Ha det.

På onsdag sprenger det nok en gang her i denne tråden :).

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Skal ikke ha med noen ting av notater. Velger bare å skrive det jeg har i hodet og ta det på sparket. Er jo ikke faktastoff -jeg- skal skrive.

Men skal spise mat, så går jeg til sengs. Dere får ha lykke til i morgen folkens, så får vi høre hvordan det gikk etterpå! God natt.

Lenke til kommentar
Skal ikke ha med noen ting av notater. Velger bare å skrive det jeg har i hodet og ta det på sparket. Er jo ikke faktastoff -jeg- skal skrive.

Men skal spise mat, så går jeg til sengs. Dere får ha lykke til i morgen folkens, så får vi høre hvordan det gikk etterpå! God natt.

8668052[/snapback]

In case u didn't know; de vurderer notatarket, tenk litt på det du ;)

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg er rimelig ferdig..

post-79831-1179782119_thumb.jpg

Trenger ikke ha med mer enn det?

..seff skal subben taes med! ..dunk dunk dunk dunk :yes:

..dunk andre klarer ikke skrive dunk dunk fordi det dunk rister så mye dunk dunk :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...