Joakim Gjerde Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei! Har problemer med et oppsett jeg lager på en webside. Så det jeg er på utkikk etter er en css hack til safari, altså sånn at jeg kan lage et eget stilark for safari. Noen som vet hvordan dette gjøres? Får det fint til med IE 6, men får det ikke til i safari. På IE 6 bruker jeg denne koden. <!--[if IE 6]><style type="text/css">@import "layout_ie6.css";</style><![endif]--> Finnes det noe lignende for safari? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Men Safari (KHTML) følger jo standarder. Den skal være like "skikkelig" som Gecko. http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of...ines_%28HTML%29 Jeg ville mistenkt koden, og ikke begynt å hacke deg løs. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hmm, mulig det. Men alt validerer og hele pakke, i tillegg blir det som det skal i firefox, opera og camino, og det er de browserene jeg til nå har testet den i. Endret 16. mai 2007 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå