DataNerd'n Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Nå har jeg tenkt å kjøpe meg DVD spiller, og jeg ser litt på denne spilleren her: "Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in(DVD-A06S)" Noen som har noen erfaringer med denne ? Svar mottas med takk ! Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg har A05(105s). Tror det er omtrent samme spilleren. Den virker bra, er rask, aldri noe trøbbel. Men: Hvis du ikke liker støy, ligg unna. Jeg hadde aldri kjøpt den hvis jeg visste hvor mye den bråkte. Det finnes en utgave med tray, men da er det ingen vits å kjøpe denne spilleren (siden det da finnes så mange alternativ). Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg har den. Vedlig fonøyd; lite støy, ingen problemer og lett å gjøre sonefri. Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Den er IKKE stillegående, men 106 er mer stillegående enn 105! Men jeg har bare gode erfaringer med bruken av den! Kjapp og bra spiller! Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Min er hvertfall det. Hører vifta, ikke den. Men når man setter inn en DVD så bråker den litt, men det er jo ikke til å unngå. Lenke til kommentar
50z Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 har selv 106s mine erfaringer er at den er relativt stille og kjapp, lett å lage sone fri :smile:, og den har digital ut. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Ikke kjøp Actima 10x da... den er rask og alt det, men den bruker enormt lang tid å få CD/DVD-en til å spinne fort..... det går greit hvis du bare setter inn en CD eller DVD, men hvis du har en stående inni så bruker den lang tid på dette... ellers er dette en het topp DVD spiller!!!! Lenke til kommentar
DataNerd'n Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Da har jeg vel fått mitt svar, så nå skal jeg kjøpe DVD spiller :wink: Lenke til kommentar
DataNerd'n Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Oops glemte å si takk ! :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Legg i et par tiere (!) og kjøp 116-modellen istaden da vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå