Misantropen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 X: Hvorfor i h*lvete stiller du dette spørsmålet? :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg hadde gjort noe så greit som dette: Smelt til han før han stakk av. HVis han hadde løpt, hadde jeg løpt etter å grisebanket han. Å knekke nesen er ikke så vondt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Peppersprayet fyren og bitet han i leggen.. Så kan man stikke av :b Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg hadde kontant planta kneet mitt midt i skrittet hans. Jeg finner noe å tørke nesa mi mens han deiser i bakken som en sekk poteter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hvis han var 2.10 høy og så ut som Ronnie Coleman så ville jeg nok gått for svar D. Hvis han var på min alder og størrelse ville jeg nok ropt: Hva faen? og så ville jeg hoppa på han og prøvd å bite av han hue (og ja! Jeg biter hardt! ) Endret 16. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Om ikke sjokket hadde holdt meg for mye tilbake - så kan det hende jeg hadde lagt meg på å ta igjen ved å først la han gå smertefullt ned i bakken, mens armene er i lås på ryggen. Og holdt armene slik til det verket noe aldeles for jævlig. Og selvsagt - bedt noen å ringe etter purken. På den måten kan jeg fortsette å være the mr nice guy :-) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen av dere hadde klart å gjøre en dritt hvis han hadde knekt nesa deres. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det kommer jo helt ann på. Hadde han stått der med mange kompiser hadde jeg vel sett stygt på han. Hadde han vært alene derimot, hadde jeg gitt han et kraftig slag tilbake Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har dere noen gang fått knekt nesa av et slag i trynet? Det er helt jævelig. du skal være glad om du klarer å stå på beina etter det. Smerten er helt uoverkommelig. Du går i bakken før eller senere, eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Brukt FROSTSHAAOOOOCK og løpt. 8628440[/snapback] Henger meg på den asså. Great success. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Et øye for et øye. I dette tilfellet en nese for en nese. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skutt han i kneskåla med spiker pistol \m/ Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Gjør som Dirty oppland gjør mot julenissen "jeg kjører en flykick, skriker "fuck, hva skal du" Tester en upper-cut, og følger opp med en albu." Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) B: Drept han. Konsekvenser er for tapere. Endret 16. mai 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 B: Drept han. Konsekvenser er for tapere. 8629851[/snapback] What say? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 *** Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen om endring av overskiften. Tråden stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg