kaaasen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hei! Jeg bare lurer på om det er mulig å ha én og samme innboks mens jeg kjører med WinME og WinXP i dualboot, og har MS Office XP installert på begge to. Om det for eksempel går ann å ha kontakter og innboks/utboks og slikt liggende lagret på "BackUp-pratisjonen" min, slik at jeg ALDRI trenger å bry meg noe mer med det, og at jeg kan motta de samme mailene i hver av OS'ene. (Muttern bruker WinME, mens jeg, fatter'n og lillebroren min bruker XP) Alle svar mottas med åpne hender Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 I "Outlook Express" er det ikke noe problem å flytte epost slik at den kan benyttes av flere OS. Gå på 'Tools->Options...->Maintenance->Store Folder' for å velge hvor innboksen skal lagres. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Okay...regner med at det samme skal gå i MS Outlook også da, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå