Gå til innhold

Ny (gaming)PC etter konfen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg en ny gamer PC etter konfirmasjonen min den 10. juni, og lurer da på om dette er et bra oppsett? Er det noen deler jeg kan bytte ut?

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=46650

Trenger også hjelp til å finne en god modulær PSU på mellom 500 - 600 watt under 1000,- + et kabinett i aluminium med moddingspontenisale under 1000,-

8624680[/snapback]

jeg ville ikke kjøpt 2900xt fordi ytelsen er bedre med 8800 kortene.

og når det gjelder hdd ville jeg valgt denne

Lenke til kommentar

Finn deg et vakkert Lian Li-kabinett så ønsker du ikke modde det. Kan anbfaler 6070Scand. ca 1400kr. Det er støydempet hvis det er interessant.

Ellers er PC7 Scand v3 et veldig godt og rimelig kabinett.

Antec P182 er også et veldig pent kabinett som har fått mye skryt. Andylove er så forelsket at han har laget egen tråd i "kabinett"-delen av forumet, finn den å studer litt.

Kjøp en Mist med eller uten modulære kabler. Jeg hadde ikke noe problem med å skjule resten av psu-kablene mine opp under kanten på mitt PC6070 Scand, så antar at det er samme mulighet på PC7. Da sparer du innkjøp av kabelpakke (ca 100kr). Smakssak det.

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Har endret litt på handlevogna og lurer på om den ser bra ut nå, har byttet fra E6600 til E6420 som skal klokkes litt, og lagt inn en strømforskying, hvordan ser det ut nå da?

Forresten, er Thermaltake Armor Jr. noe å satse på?

Har også tenkt litt på en microATX pc i et Thermaltake LanBox kabinett, men får 8800GTS plass i det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...