chil Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 kanskje dumt spørsmål, er det slik at det er bedre at minnet kjører på Cas2? jeg kjørte orginalt på 2 ram brikker (se signatur) på Cas2,5 har nå stilt dette inn på 2 isteden for, hva har jeg da i realiteten gjort. heh hjelp en n000b :o takk for svar Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Cas. hmm er det det det samme som cl har kjøpt ram brikker med cl 2,5. er det aksess tiden eller noe sånt. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Rammen skal jo vere raskere, men tviler på at du vil merke noe særlig til det egentlig... Men det er sant som du sier : Dess mindre Cl den har dess bedre er rammen Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Rammen skal jo vere raskere, men tviler på at du vil merke noe særlig til det egentlig... Men det er sant som du sier : Dess mindre Cl den har dess bedre er rammen hvis han har klart og stille rammen til cas2 så tror jeg han vet dette. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Alså når jeg går inn i AIDA32(viser Hardware info) står: Higest Cas lantency 2,5(6,0ns @166hmz) 2 Higest Cas lantency 2,5(7,5ns @133hmz) heh sier ikke meg så mye :oops: Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Rammen skal jo vere raskere, men tviler på at du vil merke noe særlig til det egentlig... Men det er sant som du sier : Dess mindre Cl den har dess bedre er rammen [pirkemodus] Ville vel heller sagt "Dess lavere Cl (cas latency) rammen har, dess bedre er den. [/pirkemodus] Tror heller jeg går og legger meg jeg... ELWiss Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg tror jeg har skrevet en 5-6 poster på akkurat dette, så tilgi meg om jeg ikke gidder å skrive noe svar her. Du finner dem ved å søke på mine postinger i "Hovedkort, prosessor og minne"-forumet. Her er en ihvertfall : Klikk her ... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hvis han har klart og stille rammen til cas2 så tror jeg han vet dette. Hvis du leser posten hans så spørr jo han om det er bedre om det er lavere case latency... Så det sier ikke seg selv Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hehe, jada.. aa sette ned Cas latencyen er bra! en 200mhz @ Cas 2,5 /3 er tregere en 166@ cas 2... pekepinn? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hehe, jada.. aa sette ned Cas latencyen er bra! en 200mhz @ Cas 2,5 /3 er tregere en 166@ cas 2... pekepinn? Joda minner blir raskere med CL2. Men det som er meget viktig er og NS 6.0 kontra 7.2ns . Jo mindre det er raskere er rammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå