Gå til innhold

LOST 3x21 - "Greatest Hits" (USA)


Hvor god var episoden?  

115 stemmer

  1. 1. Hvor god var episoden?

    • Terningkast 1
      2
    • Terningkast 2
      0
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      28
    • Terningkast 5
      46
    • Terningkast 6
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare en liten ting. Før har vi alltid sett synene Desmond har hatt. Men ikke denne gangen. Kanskje dette er fordi han fakitsk juger om det han så, men at forfatterne ikke vil at vi skal kunne vite det 100%

8640526[/snapback]

Det er feil. Vi fikk ikke se desmond sitt syn om claire, lynet eller fuglen. Han sa det bare da også :roll:

 

den eneste gangen var i Catch 22!

Lenke til kommentar
Jeg er enig i det. Men det var liksom før vi fikk vite at han kunne se syner.

 

Men jeg trodde vi hadde sett flere av synene hans.

8640675[/snapback]

 

Akkurat, nå når vi vet at han har slike syn, er det ingenting i veien for at vi fik kse hva han såg i denne episoden, med mindre forfatterne prøver å villede oss, noe jeg tror de gjør..

Lenke til kommentar

En av de mer følelsesladde episodene som jeg kan huske, innså nå hvor mye jeg vil at Charlie ikke skal dø!

Og det var en del som skjedde som får det til og rote litt rundt i hodet mitt, som er positivt.

 

Virker som om Ben var fullt klar over at Juliet kom til og "tyste", men hvorfor?

Hva skjer med Charlie der nede og Des der oppe?

 

Klarer heler ikke å slutte og tenke på den lista Charlie skrev... :cry:

EDIT: Hørte på "Terry Jacks - Season in the Sun" nå... :cry::cry::cry:

 

Ble mye "buhu" her nå...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Lurer fortsatt ille på det med flyvraket som de har funnet. Ho nevnte det jo igjen denne episoden.

 

Hva har skjedd med Jack. Han er ganske forandret nå etter at han kom tilbake fra B-gjengen. Han tok jo helt av når han snakka om dynamitten. Og når han snakker med Sayid. Er et eller aant som ikke er som det skal.

 

Digger dialekta til faren til Charlie :D Lurer på om det har noe betydning det flashbacket. Med at han dukker under vann og blir tatt opp av faren sin. I forrhold til at han skal dykke.

 

Det Ben har sagt om at den var overforsvømt, var nok bare for å få folk til å tro at de ikke kan komme seg bort fra øya.

 

Men hvorfor vil ikke Jack at de skal dykke ned dit? Det virker litt merkelig. Det er jo absolutt den beste sjangsen de har hatt til nå.

 

Carl tar båten for å advare dem. Er han på den andre øya?

Lenke til kommentar
Men hvorfor vil ikke Jack at de skal dykke ned dit? Det virker litt merkelig. Det er jo absolutt den beste sjangsen de har hatt til nå.

 

Carl tar båten for å advare dem. Er han på den andre øya?

8641462[/snapback]

 

Jack har helt klart blitt mer fokusert på å "ta hevn" enn å bli reddet. De har vært der såpass lenge nå og opplevd så mye (da kanskje spesielt han) at det er vanskelig å si hva det gjør med dem.

 

Carl tok nok båten fordi det var raskere vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Tror han begynte på den før Naomi nevnte at bandet hans kom ut med en skive som het "Greatest Hits". Det spiller ingen rolle, han syntes vel bare at "Greatest Hits" også var et passende navn for den lista han holdt på å skrive.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Pokkers godt arbeid av skribentene å faktisk få meg til å like Charlie i denne episoden. Det som jeg ikke likte med denne episoden var scenen mellom Sayid og Jack hvor Sayid "tok hans plass". Det får meg til å frykte at Sayid dør. Om det skjer vil det være særdeles negativt for tv-serien. I hvert fall for min del :)

Lenke til kommentar
Pokkers godt arbeid av skribentene å faktisk få meg til å like Charlie i denne episoden. Det som jeg ikke likte med denne episoden var scenen mellom Sayid og Jack hvor Sayid "tok hans plass". Det får meg til å frykte at Sayid dør. Om det skjer vil det være særdeles negativt for tv-serien. I hvert fall for min del :)

8651632[/snapback]

Sayid er faktisk en av de som jeg skulle likt som leder!

Og godt jobba av manusforfatterene da!

Lenke til kommentar

Jaja, en helt grei episode. Den hadde ihvertfall spenningsmomentet på plass om ikke annet. Jeg kan bare ikke la vær å se hvor perfekt det hadde gått an å avslutta hele serien.

 

Jeg ser fortsatt av gammel vane da, men kan ofte drøye til både søndag, mandag og noen ganger helt til neste torsdag før jeg tar meg tid til å se dem nye episodene nå. I motsetning til før hvor jeg knapt kunne komme hjem fra jobb fort nok.

 

Håper på en god, lang og spennende sesongavslutning. :-)

Lenke til kommentar

Bra og spennende episode dette. Ville gitt den en sekser hvis det ikke var for det at vi ikke fikk sett Locke. Så ga den 5. Jeg tror faktisk at Charlie overlever, det var derfor vi fikk se ringen som lå igjen, han er den som må bære den videre. Men det er bare noe jeg tror, gleder meg i hvert fall som alle andre til sesongavslutningen. :D

 

Kanskje Nintendo har snikreklame med ringen, det sto jo DS ... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...