Gå til innhold

LOST 3x21 - "Greatest Hits" (USA)


Hvor god var episoden?  

115 stemmer

  1. 1. Hvor god var episoden?

    • Terningkast 1
      2
    • Terningkast 2
      0
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      28
    • Terningkast 5
      46
    • Terningkast 6
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som tenkte tanken at det faktisk ville være en mulighet for å avslutte serien etter denne sesongen? Charlie får fikset signalødeleggeren, de får kontakt med utenomverdenen og de blir reddet. Samtidig ville vi igjen med ca 1000 ubesvarte spørsmål om øya.

 

Så hva tror dere ligger i Desmonds syn? Var det et reelt flash av at Claire og Aaron ble reddet, i nær framtid eller kanskje fjern? Hittil har alt som Desmond har sett vært mulig at kunne skje, selv om det ikke virkelig skjer? Hver gang synet ikke har vært oppfylt er da Desmond selv har interferert, kan det skje at han gjør noe slik at de faktisk ikke blir reddet? Det kan vel ikke skje at noen faktisk blir reddet?

Lenke til kommentar

Oi, denne episoden ble ikke helt som forventet. En de ting tok en ny retning. :) Og det er positivt. Elsker å bli overrasket.

Angående Charlie

så hadde jeg jo lest en del rykter som tyda veldig på at dette skulle bli hans dødsepisode, de aller fleste hovedkarakterene har jo dødd i en episode som har hatt flashbacks om dem, så da så det ut til at det skulle bli det for Charlie også.

Men så skjer dette. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Dør han i neste episode? Regner nesten med det, men vi får se. Kanskje det faktum at så mange fikk greie på at han skulle dø, fikk produsentene til å skifte mening i siste liten og forandre på hele greia. :hmm:

 

 

Hva synene til Desmond angår så er det vanskelig å si om han fortalte sannheten om hva han så. Sannsynligvis ikke, regner kanskje med at han forutså en mye verre skjebne enn drukning for Charlie, men at han ville unngå at han visste det.

 

Ingenting nytt om Locke i denne episoden, håper vi får se noe mer av det i sesongavslutningen, enten en bekreftelse på at han er død, eller at han er i live. Klarer ikke tanken på å måtte gå å lure på det helt til neste sesong.

 

Og så Jack da, han har virkelig kommet seg, begynner å bli en jeg får mer og mer sansen for. :)

 

Og ja, zonko, jeg tenkte også på det at det faktisk kunne vært slutt etter denne sesongen. De kunne la dem få kontakt med omverdenen og bli reddet i løpet av sesongfinalen. Men syns det er greit at det ikke skjer, det er fortsatt mye vi lurer på angående øya og the others.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Oi, denne episoden ble ikke helt som forventet. En de ting tok en ny retning. :) Og det er positivt. Elsker å bli overrasket.

 

Hva synene til Desmond angår så er det vanskelig å si om han fortalte sannheten om hva han så. Sannsynligvis ikke, regner kanskje med at han forutså en mye verre skjebne enn drukning for Charlie, men at han ville unngå at han visste det.

 

Ingenting nytt om Locke i denne episoden, håper vi får se noe mer av det i sesongavslutningen, enten en bekreftelse på at han er død, eller at han er i live. Klarer ikke tanken på å måtte gå å lure på det helt til neste sesong.

 

Og ja, zonko, jeg tenkte også på det at det faktisk kunne vært slutt etter denne sesongen. De kunne la dem få kontakt med omverdenen og bli reddet i løpet av sesongfinalen. Men syns det er greit at det ikke skjer, det er fortsatt mye vi lurer på angående øya og the others.

8636201[/snapback]

 

Jeg er også positivt overrasket over den nye vendingen, egentlig kan alt skje nå.

 

Siden vi ikke så synet til Desmond denne gang, er vel sjansen stor for at det var noe mer som skjedde der, som han nødig ville fortelle.

 

Jeg setter en femmer på at cliffhangeren blir et øyeblikk helt på slutten, der vi ser John åpner øynene igjen nede i grava. Ser det for meg: først et øye som åpner seg, så hele han utstrakt i grava før vi får lost-lyden. Det hadde vært en typisk Lost-slutt på en sesong.

 

For all del, det hadde vært tragisk om de hadde avsluttet nå, men serien har aldri vært nærmere en mulig slutt før. Å ikke få svar på alle spørsmål hadde isåfall plaget meg lenge. Jeg gleder meg til neste sesong, men ikke til den uutholdelige ventetida.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Jeg setter en femmer på at cliffhangeren blir et øyeblikk helt på slutten, der vi ser John åpner øynene igjen nede i grava. Ser det for meg: først et øye som åpner seg, så hele han utstrakt i grava før vi får lost-lyden. Det hadde vært en typisk Lost-slutt på en sesong.

 

Jeg tar imot veddemålet. Om sesongen avslutter med at Locke åpner øyene så vil det vær den dårligste chliffhangeren i Lost sin historie. Vi vet alle at Locke ikke dør.

 

Jeg tror at neste episode åpner med at vi får se flashet til Des, og at det der er han som svømmer ned og redder dagen. Nå når Charlie drog ned istedet, blir redningsaksjonen ikke noe av..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Liten notis angående sesongavslutningen og Locke (ikke noen stor spoiler). Er ikke sikker på om denne er bekreftet av ABC, fant den på lost-norge.net.

 

*We will see Terry O’Quinn at least one more time before the season ends.*

 

Så da trenger vi forhåpentligvis ikke frykte å måtte vente helt til neste sesong for å se mer av Locke.

 

 

Prebo: Liker den teorien der, om at Desmond så seg selv gjøre Charlies jobb. Og nå ødela Charlie alt. :ermm:

Lenke til kommentar
Liten notis angående sesongavslutningen og Locke (ikke noen stor spoiler). Er ikke sikker på om denne er bekreftet av ABC, fant den på lost-norge.net.

 

*We will see Terry O’Quinn at least one more time before the season ends.*

 

Så da trenger vi forhåpentligvis ikke frykte å måtte vente helt til neste sesong for å se mer av Locke.

 

 

Prebo: Liker den teorien der, om at Desmond så seg selv gjøre Charlies jobb. Og nå ødela Charlie alt.  :ermm:

8639538[/snapback]

Åssen ødela han? Han hadde nok blitt fanget selv.

Lenke til kommentar
Liten notis angående sesongavslutningen og Locke (ikke noen stor spoiler). Er ikke sikker på om denne er bekreftet av ABC, fant den på lost-norge.net.

 

*We will see Terry O’Quinn at least one more time before the season ends.*

 

Så da trenger vi forhåpentligvis ikke frykte å måtte vente helt til neste sesong for å se mer av Locke.

 

 

Prebo: Liker den teorien der, om at Desmond så seg selv gjøre Charlies jobb. Og nå ødela Charlie alt.  :ermm:

8639538[/snapback]

Åssen ødela han? Han hadde nok blitt fanget selv.

8639556[/snapback]

 

Klart han ikke hadde.. The Butterfly Effect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...