Gå til innhold

LOST 3x21 - "Greatest Hits" (USA)


Hvor god var episoden?  

115 stemmer

  1. 1. Hvor god var episoden?

    • Terningkast 1
      2
    • Terningkast 2
      0
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      28
    • Terningkast 5
      46
    • Terningkast 6
      37


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Acolyt3: Kunne du tenke deg å skrive hva informasjonen i spoiler inneholder? For eksempel ved å utheve det utsagnet i siteringen du siterer som du svarer på. Hadde vært veldig fint for siden mesteparten av det du siterte omhandlet undervannsbasen hadde jeg ikke regnet med at det som sto i spoiler var om Charlie.

8632373[/snapback]

Og den er jeg faktisk enig i!

 

Ellers gå jeg episoden 6, min første for meg også.

 

Tror den nye stasjonen er good guys, sånn etterhvert. De er bare redde og forsiktige, de også. History repeats itself.

 

Det JEG venter på, er et nytt flykræsj!

Lenke til kommentar
@Acolyt3: Kunne du tenke deg å skrive hva informasjonen i spoiler inneholder? For eksempel ved å utheve det utsagnet i siteringen du siterer som du svarer på. Hadde vært veldig fint for siden mesteparten av det du siterte omhandlet undervannsbasen hadde jeg ikke regnet med at det som sto i spoiler var om Charlie.

8632373[/snapback]

Og den er jeg faktisk enig i!

 

Ellers gå jeg episoden 6, min første for meg også.

 

Tror den nye stasjonen er good guys, sånn etterhvert. De er bare redde og forsiktige, de også. History repeats itself.

 

Det JEG venter på, er et nytt flykræsj!

8634493[/snapback]

Angående de i The Looking Glass:

 

 

de torturerer charlie...

 

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere var det en fenomenal episode, tror jeg gir den en sekser.

 

Vet ikke om det er sagt tidligere eller åpenbart, men var ikke han som prøvde å stjele vesken fra Nadia, Liam. Broren til Charlie?

 

EDIT: Screenie av robberen, ligner ikke. Så nok bare likt ut i forbifarten.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Synes dette var en bra episode, personlig synes jeg den ikke var så bra som de rett foregående, men den bygger opp til en pangfinale.

 

Om Charlie:

- Fortalte han hele sannheten om hva han så til Charlie?

- Hvorfor stemte ikke det Desmond sa han så med det som skjedde?

- Hvorfor druknet ikke Charlie?

- Hvorfor fant ikke Charlie håndtaket han skulle trekke i?

- Skulle ikke ringen vært på fingeren til Aaron, nå er den vel ikke trygg?

 

 

Om undervannsmennesker:

- Vet the others om dem, omvendt?

- Er de en del av the others eller mot dem?

- Er det en siste rest av Dharma?

- Hvor får de strøm, mat og drikke fra?

- Hvorfor er de der? 

8632373[/snapback]

 

Spørs om vi får vite sannheten om Desmonds flashback, hva som virkelig skjer der. Charlie har fortsatt mulighet til å både drukne og finne nøkkelen, Des ser jo bare biter av historien. Noen som la merke til at flashbacket der han synger på gata var det Des hadde etter hatchsprengningen?

 

Ikke lett å si hva slags folk de i undervannsstasjonen er, men de så helt klart ut som the others. Ben hadde sagt den var oversvømt, men dette trenger naturligvis ikke være sant. Kanskje han hadde folk der for å holde stasjonen i live, uten at dette var kjent blandt de andre. Har selv etterlyst svar på om de folka som var i The swan virkelig var ekte Dharma, og kan ikke helt utelukke det her heller. Isåfall om det er the others som er der, kan da de som var i The swan være Dharma? Drepte de alle andre, hvorfor ikke dem også? Var Kelvin en utstøtt the other slik som Mikhail? Det der plager meg altså.

 

Ligger mellom 4 og 5 jeg, selv om vi fikk se Rose og Bernhard i dag pluss en ny stasjon, tror jeg det bir 4.

Lenke til kommentar
Som en annen har spurt: Hvorfor kutta de ikke kabelen på stranda?

 

PS! Forøvrig en ganske bra episode!

8634169[/snapback]

Det er ikke sikkert det hadde hatt noen hennsikt å kutte kabeln på stranda. De kunne jo ha hatt et agregat inne i stasjonen. ;)

Men det er jo uansett rart at de ikke vurderte det.

Lenke til kommentar

Å kutte tjukke strømkabler med spader er vel sjeldent noe god idè. Dessuten så kan det jo hende at de får bruk for den stasjonen ved en senere anledning, da er det dumt å "ødelegge" (sette ute av drift) den helt før man har fått utforsket den.

 

Om den kan jamme signaler så kan den vel helt sikkert også sende signaler. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...