Gå til innhold

LOST 3x21 - "Greatest Hits" (USA)


Hvor god var episoden?  

115 stemmer

  1. 1. Hvor god var episoden?

    • Terningkast 1
      2
    • Terningkast 2
      0
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      28
    • Terningkast 5
      46
    • Terningkast 6
      37


Anbefalte innlegg

LOST 3x21- "Greatest Hits" (USA)

 

Her skal det bare diskuteres episoden Greatest Hits, annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler eller post det i spoilertråden som du finner her. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trailer: link

Hovedperson/Flashback: Charlie

Forhåndsinfo: While Jack devises a plan to do away with “The Others” once and for all, Sayid uncovers a flaw in “The Others’” system that could lead to everyone’s rescue. But it requires Charlie to take on a dangerous task that may make Desmond’s premonition come true.

 

Legger også ut malen som blir brukt til epsiodetrådene her i Lost forumet. God fornøyelse.

 

Trådtittel: LOST [sesong]x[Episode] - "[Navn på episoden]" (USA)

Første linje: Samme som trådtittel

Andre linje: Her skal det bare diskuteres episoden [navn på episoden episoden], annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler eller post det i spoilertråden som du finner [URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=745500]her[/URL]. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

Tredje linje: Spoilertekst:

[SKJUL][B]Trailer:[/B] [link]
[B]Hovedperson/Flashback:[/B] [Navn på person]
[B]Forhåndsinfo:[/B] [Kort "referat" av hva som skal skje i episoden][/SKJUL]

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåndsinfoen:

 

 

While Jack devises a plan to do away with “The Others” once and for all, Sayid uncovers a flaw in “The Others’” system that could lead to everyone’s rescue. But it requires Charlie to take on a dangerous task that may make Desmond’s premonition come true.

 

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Slutten var kul ja, håper charlie ikke dauer fordi han er en jævli god skuespiller. Men hva faen? Åssen får de strøm ned til den stasjonen? Det må jo være gjennom den kabern det eller?

 

For er det det kunne de ikke bare kutta en kabern.

8632179[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Charlie dør nok, for han skal ikke være med i sesong 4

 

Veldig, veldig bra episode! En av de beste hittil! Og jeg begynner å like jack mer og mer!

 

Søtt å se alt det gode som hadde skjedd med charlie ^^

Lenke til kommentar

Noen spørsmål jeg grubler over, har mine egne påstander på nåværende tidspunkt, men vil høre andres teorier.

 

Om Charlie:

- Fortalte han hele sannheten om hva han så til Charlie?

- Hvorfor stemte ikke det Desmond sa han så med det som skjedde?

- Hvorfor druknet ikke Charlie?

- Hvorfor fant ikke Charlie håndtaket han skulle trekke i?

- Skulle ikke ringen vært på fingeren til Aaron, nå er den vel ikke trygg?

 

 

Om undervannsmennesker:

- Vet the others om dem, omvendt?

- Er de en del av the others eller mot dem?

- Er det en siste rest av Dharma?

- Hvor får de strøm, mat og drikke fra?

- Hvorfor er de der?

 

 

Om The Others:

- Hva vil de med barna?

- Hva vil de med mødrene?

- Hvorfor kan det virke som om de i det ene øyeblikket er snille og det andre slemme?

 

 

Veldig bra episode, hele veien ned til stasjonen var jeg redd Charlie skulle dø. Selv om det ante meg at det kunne gå bra siden han var såpass innstilt på at han skulle dø. (Jeg mener om en hovedperson i en film tror veldig sterkt at han taper, gjør han det? Ikke ofte ;) )

 

Uantsett jeg vil ikke at Charlie skal dø, for Dominic er en meget god skuespiller som spiller en veldig spennende og artig karakter.

 

 

@Acolyt3: Kunne du tenke deg å skrive hva informasjonen i spoiler inneholder? For eksempel ved å utheve det utsagnet i siteringen du siterer som du svarer på. Hadde vært veldig fint for siden mesteparten av det du siterte omhandlet undervannsbasen hadde jeg ikke regnet med at det som sto i spoiler var om Charlie.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Det er angående dette:

 

"håper charlie ikke dauer fordi han er en jævli god skuespiller."

 

Men jeg ble postitivt overraska over at vi fikk se "The Looking Glass" i samme episode som vi hørte om den først. trudde det ikke skulle bli før neste vi så den.

 

En ting om stasjonen:

Den kabelen må være koblet til et tårn (radiotårnet) fordi radiobølger er ikke like effektive under vann. Men vi får nok vite om det til slutt.

 

gir denne episoden en klar sekser!

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Ekstremt god episode!

 

Likte den utrolig godt, den var bygget opp på en genial måte. Vi fikk se klipp fra alle (-Locke), gikk litt tilbake i tid når det med The Others kom osv. Flashbackene var om ikke nyttige, helt greie og litt koselige. Spenningen var der igjennom hele episoden og vi ble vitner til en real killer avsluttning. Klarer nesten ikke vente på sesongfinalen.

 

6 fra meg også :D Edit: Klarte selvfølgelig å trykke 5 :blush:

 

@Acolyt3: Det var noe kjent ja, men går litt i surr her nå. Hvem var Nadia? Hvor kjenner vi henne fra i utgangspunktet.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Topp episode, en solid 5'er fra meg.

Rørende scener med Charlie,

både med Claire, Hurley og Desmond.

 

Syns det var jævlig kult da Sayid satte Jack på plass ang. lederskap.

"It's about time you started to act like one". :!:

 

Ben så alvorlig forbanna ut!

Virker som Richard slett ikke støtter Ben's planer,

håper han blir en overaskende støttespiller for 815-folket.

 

Spennende med den nye stasjonen.

Tipper de 2 damene vi så jobber for Penny

og at de kom dit etter at ubåten ble sprengt.

Eller kanskje en av de er barndomskjæresten til Ben?

Anne var det vel hun het?

 

Gleder meg til dobbel-finalen neste torsdag! :dribble:

Lenke til kommentar
(....)Spennende med den nye stasjonen.

Tipper de 2 damene vi så jobber for Penny (...)

8632861[/snapback]

Hvorfor skulle de det? Blokkere signaler fra øya ? Ikke spesielt logisk etter min mening :p

Men uansett bra episode. Klar sekser fra meg denne gangen!

Nå ser jeg fram til sesongavslutningen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...