kaaasen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Vet at dette er en slags feilpost, men mens overklokking-forumet visstnok ikke er 100% skikkelig ennå poster jeg det her. Hvor mye sånn ca kan jeg overklokke kortet som sitter i denne maskinen (GeForce2 MX/MX400 (64mb)) til med PowerStrip? Noen som har noen tall, erfaringer eller linker? Mvh En som ikke har penger til å gå ut i kveld Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Bruker et sånt kort i min reserve maskin og mitt er klokket til 210/215 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Prøv riva tuner eller nvmax. Bruker riva tuner og det er fantastisk!!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Men...man merker vel ikke akkurat forskjell, gjør man? Tenkte da på resultatet av klokkingen Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Still GRADVIS opp, og test hver gang du har satt opp. Jeg vil anbefale at du er forsiktig hvis du ikke har planer om å ha goop på GPU eller kjøpe ram kjølere fra microplex! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Forskjellen for meg var at etter formatering så stilte ikke verdiene seg tilbake med PS, så kjørte jeg riva og nå funker allt+det er gratis Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Joda, det er jo greit. Men det jeg lurte på var om jeg merket noen forskjell i spill og liknende, og om det var mulig å presse noe mer ut av det. Det er jo tross alt et MX-kort, så... Er det noe å tjene på å klokke det opp litt? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Forskjellene er store, det kan vere fra hakkete til smooth! men det spoers jo paa resten av systemet, har noe lignende. et Gforce 2mx 400, orginalt 166/200(minne/core) overklokket : 190/240 uten noen ekstra kjoeling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå