Skavold Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hvorfor starter videoen på testene automatisk nå rman åpner siden? Det er jo helt unødvendig, egentlig, siden videoen er nederst på siden. Selve streamingen kan godt starte, så den er klar, men den trenger ikke begynne spille av. SAKEN ER LØST! Endret 21. juni 2007 av OML Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg synes også det er drøyt irriterende. Særlig når *to* videoer spilles samtidig... Jeg foretrekker å starte avspillingen selv. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 mine starter ikke samtidig, (så vidt jeg husker) bruker firefox. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du skal se at det sitter en MS-hater og tenker "denne settingen skal nok gjøre livet surt for de teite IE brukerne ja"... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 jeg har itillegg problemer med at når jeg stopper den/spoler til begynnelsen eller noensteder så funker ikke spilleren mer og jeg må oppdatere nettsiden.. men jeg har opera da.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg testet akkurat i Forefox selv, og der får jeg faktisk opp en Play-knapp før filmen starter. Denne er ikke å se i Internet Explorer. Hvorfor ikke? Det er sikkert over halvparten av Amobils lesere som bruker IE ... Lenke til kommentar
butters Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg bruker Safari og hos meg starter ikke videoene automatisk, men jeg har problemer med at videoene alltid hakker i både lyd og bilde. Har vanligvis ikke problemer med å streame videoer fra andre sider i Safari, men av en eller annen grunn så funker ikke streaming fra amobil helt som det skal.... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tror nok dette skyldes en 'rar' setting hos amobil.no. Jeg bruker IE og videoer jeg finner på andre nettsteder starter *ikke* automatisk. Sjekk denne sida feks. http://www.solar-balloons.com/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Bruker Opera.. Før måtte jeg trykke på play-knapp, men nå har de begynt å starte av seg selv. Riktig irriterende.. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Grunnen til at de starter automatisk er rett slett en rask fiks på en bug som gjør at systemet som dytter inn flashvideoen etter man trykker play gjorde at IE-brukere fikk et hvitt bilde med lyd istedenfor bildene i filmen. Vi jobber med saken og prøver å finne en fiks til IE. Hvis du får samme feil i Opera så er det pga. den er satt til å identifisere seg som IE. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Bare for å oppdatere denne: Driftsstaben til hw-nettverket har fikset dette nå, og har gjort det sånn at videoen ikkestarter automatisk lengre, men starter bufringen etter lasting av nettsiden, slik at videoen er helt klar innen du har lest ferdig artikkelen. Veldig bra, folkens! Denne kan nok stenges nå Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jepp, merket det i dag. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå