VikinGz Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvorfor sluttet dere å skrive hva dere hadde i maskinen dere tester spill med? Jeg likte det ganske godt, for da viste jeg litt bedre hvordan spillet ble på min maskin... kan dere begynne å skrive ned det igjen, altså cpu, skjermkort, minne etc? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå vi tester PC-spill skal denne informasjonen være å finne nederst i omtalen. Slik som her. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Nå vi tester PC-spill skal denne informasjonen være å finne nederst i omtalen. Slik som her. 8624939[/snapback] ehm Tror ikke jeg har sett det på alle... tror jeg skal hjem og sove Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 står ikke her blant annet: http://gamer.no/omtale/pc/company_of_heroes/32438/2 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vil tru at dette er fordi skribenten ikkje har opplyst dei ansvarlege om sitt oppsett. Ser at det manglar på andre omtalar av same skribent og. Reknar med at Gamer.no vil oppdatere denne informasjonen hos alle skribentar etterkvart. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dere vil nok oppleve at informasjon om anmeldermaskin mangler i eldre anmeldelser. Det er rett og slett fordi vi ikke hadde rutiner for å legge til anmeldermaskin den gang. Spesifikasjonen til en anmeldermaskin endres med tiden, og kan derfor ikke linkes opp mot en profil automatisk. Derfor må vi manuelt plotte inn denne informasjonen som en del av artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå