birk88 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Noen som har tips om en flashbasert mp3 spiller med god lyd? Skal brukes under trening så den bør være lett (og relativt rimelig). Har prøvd iPod shuffle, men synes lyden rett og slett ble for dårlig. Hva som er feil er ikke lett å si, men lyden føltes "plagsom" etter bare 10-15 min. spilling (med bra øresett). Er imidlertidig kjempefornøyd med vanlige iPoder, både 4gen og 5gen. Her er lyden noe helt annet, også uten å bruke equalizer. Så derfor, noen som har noen tips til en liten lett spiller med god lyd? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ipod Nano har god lyd til prisen/brukervenligheten. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvilket prisnivå og størrelse på minne tenker du på? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 iRiver og Creative er kjent for å ha god lyd i produktene sine. Dersom iPod Shuffle har de spesifikasjoner du ønsker, bortsett fra lyden kan du jo se på Creative sitt alternativ, Creative Stone Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ipod Nano har god lyd til prisen/brukervenligheten. 8624401[/snapback] Hadde tenkt meg så rimelig som mulig, ihverfall under en 800.-. Dersom iPod Shuffle har de spesifikasjoner du ønsker, bortsett fra lyden kan du jo se på Creative sitt alternativ, Creative Stone Har sett litt på denne, men er det noen som har fått kjøpt den ennå? Og som da kan si noe om lyd. Så også at iPod shuffle har fått litt kritikk på lyden hos flere anmeldere. Bl.a. en som sier at lyden er for "lys og tynn". Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei Jeg anbefaler SanDisk Sansa e200. Synes personlig denne har veldig god lyd. Den finnes i størrelser opptil 8 gb. Den koster rund 800 kr. ( for 2 gb versjonen ) Les test her Finn beste pris Lykke til! Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvis pris ikke er noen hindring: Bang & Olufsen BeoSound 2 Bruker SD-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå